6 września 2013

News #4

Brak komentarzy:
 

Nowości od Paramore, Snoop Liona i Izy Lach, Paula McCartneya, Christiny Aguilery, Daft Punk, Rihanny i Justina Timberlake'a & Jaya-Z.


Paramore - Ain't It Fun
Lekkie, popowe, na pewno się przyjmie.


Iza Lach feat. Snoop Lion - No Ordinary Affair
Dla mnie o wiele lepsza wersja piano (ją chyba głównie oceniłam).
Czy tylko ja mam to wrażenie, że Snoop zachowuje się jakby miał się na Izę rzucić?


Paul McCartney - New
Dla fanów na pewno miło, że coś nowego.


Christina Aguilera - Let There Be Love
Dobrze, że zapowiedziała, iż następny album będzie niekomercyjny.


Jay-Z feat. Justin Timberlake - Holy Grail 
 Dalsza część ich współpracy, ale nie porwało mnie po prostu.


Daft Punk ft. Pharrell Williams - Lose Yourself to Dance 
Słabszy od Get lucky, czysto dance'owy.


Rihanna - What Now
Podobno nowy singiel. Jak dla mnie to komercha, piano pomieszane z elektroniką,brr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff