20 września 2013

News #7

Brak komentarzy:
 


Nowości od Ariany Grande, The Veronicas, Ady Szulc, Patrycji Markowskiej, Honey, P!nk, Jamala, Seana Kingstona, Kreuzberga, The Weeknd, Icony Pop oraz Caro Emerald.



Ariana Grande - Baby I
Cieszy mnie, że koleżanka idzie w R&B, ale jest jeszcze młoda. Słodko.


Fred Stobaugh - Oh Sweet Lorraine
95-letni kompozytor o miłości. Ale romantyczne.
 
The Veronicas - Cross My Heart
Włoszki, bliźniaczki z Australii. Mi to pasuje.


Ada Szulc & DJ Adamus - Dokąd Uciekam
Typowo klubowe. Nie ukrywam, że nie mogę zdzierżyć tej wokalistki.


Patrycja Markowska - Wielokropek
Artystka wybrała nowy singiel. Dla rockomaniaków jak najbardziej.



Honorata Skarbek - Insomnia
Tsaa, światowy teledysk. Sztuczności.


Pink - Walk of Shame
Trochę mało się różni od poprzednich piosenek wokalistki. Takie 'pinkowe'.
 
Jamal - Peron
 
Poprzednie Defto i teraz Peron świadczy o inspiracjach rockowych, 
co mi nie pasuje, gdyż wolałam Jamala z reggae.


Sean Kingston feat. Wale - Seasonal Love
Ojo joj. Sean wraca do siebie po wypadku, ale czemu to idzie w kierunku popu :(



Kreuzberg - Gwiezdny
 Fuj, fuj. 


The Weeknd feat. Drake - Live For

 
Moja interpretacja tego nie ogarnia. 


Icona Pop - All Night
Szwedzka elektronika. Niestety nie posłucham drugi raz.


Caro Emerald - Paris

Dwa instrumenty, czysty głos, klimat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff