10 października 2013

News #12

Brak komentarzy:
 

Nowości od Katie Malua, Justina Biebera, OneRepublic, Pitbulla z Ke$hą, Jamala, Meli Koteluk, Avril Lavigne, Eminema, Anity Lipnickiej, Naughty Boya, Paris Hilton, Seana Paula.


Katie Melua – The Love I’m Frightened Of
Z charakterystycznym głosem jest tak: albo się go lubi albo nienawidzi. Mnie po prostu nudzi.


Justin Bieber - Heartbreaker
No tu złagodził swój wizerunek, zapewne, by dziewczynki to kupiły. Nie jest to okropne.


One Republic - Something I Need
Następnym razem muszę zapytać o ocenę kroplihałasu ;) bo ja na tym gatunku się nie znam, dlatego mogę to nisko oceniać. Ot co, no taki przyjemny kawałek.


Pitbull feat. Ke$ha - Timber
Zauważam country w tej harmonijce. A Pitbull jak to on, zawsze to samo, Ke$ha miała to urozmaicić.


Jamal - Peron (teledysk) 
 Zawiódł mnie ;( Byłam przyzwyczajona do innych brzmień.


Mela Koteluk - Święty Chaos

Dobre, melancholijne, myślę, że  nawet refleksyjne. Nie mogę znieść jedynie wokalu, który non stop idzie w górne dźwięki, zaraz w dolne i znów w górne. Takie wycie.


 Avril Lavigne - Let Me Go ft. Chad Kroeger
Piosenka nagrana z mężem. Jakaś taka balladka popowa, głos Kroegera nadaje nieco szlachetności.


Eminem - Survival
Sądzę, że jest to niezła kompozycja. Potwierdza to, że do hip-hopu można wprowadzić i ambitny podkład, a nie sam beat. Szkoda, że nie widać pani, która śpiewa refren.


Anita Lipnicka - Hen Hen 
 Albo mi się wydaje albo Lipnicka brzmi tu jak Koteluk, albo na odwrót. No trochę jestem w szoku po wysłuchaniu. Chyba jestem jeszcze za szczypiorowata na takie utwory.


 Naughty Boy - Think About It ft. Wiz Khalifa, Ella Eyre
 
Niezłe dopasowanie piosenkarzy, dobrze się słucha. 


Paris Hilton - Good Time ft. Lil Wayne

Ja pier... jak zwykle tandetne i plastikowe. Ciekawe czy jej głos jest równie przerobiony jak jej ciało w teledysku. 


Sean Paul - Turn It Up
 Miałam nadzieję na porządny dancehall, a skończyło się jak zawsze, refren z marnym popem. No, ale przyznacie, że wokal charakterystyczny, niespotykany. Odejmuje za elektronikę!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff