9 listopada 2013

News #20

2 komentarze:
 

Nowości od Ady Szulc, Jasona Derulo, Kasi Rościńskiej i Kuby Badacha, will.i.am, Donatana i Cleo, Lil' Kim, Britney Spears, Lady Gagi, Olly'ego Mursa, Justina Biebera, Paramore, Eddiego Murphy'ego.


Ada Szulc & DJ Adamus - Mieć Wszystko Lub Nic (Ocean)
Wiecie co, już na początku zaczęło mnie nudzić, a powinno zaciekawić. Utwór utrzymany w konwencji poprzednich. Smutna elektronika... a może artystyczna nostalgia?


Jason Derulo - Trumpets
 Niby dobre, ale nie wpada w ucho. Melodia mnie 'nie bierze'. Beat za prosty, elektronika dodaje infantylności.



Kasia K8 Rościńska ft. Kuba Badach - I Adore You
 No Panie i Panowie kawałek na światowym poziomie. Tylko irytuje mnie to "jaa", o ile się nie mylę, wymawia się "ju".


will.i.am ft. Miley Cyrus, Wiz Khalifa - Feeling Myself
Wydaje mi się niedopracowane, monotonne.


Donatan & Cleo - My, Słowianie
Podoba mi się ten projekt ;p Nawiązuje do tradycyjnej ludowości, a jednak da się tego słuchać.


Britney Spears - Perfume
Ballada Księżniczki Popu. Raczej nie powala, poczekajmy na teledysk.


Lady Gaga - Dope
Wstęp piano dobry, później wokal wszystko psuje, ale pewnie nie miało być delikatnie. Przesada z wyciem i vibrato.


Olly Murs - Hand On Heart (teledysk)


Justin Bieber - Bad Day
Takie podobne do poprzednich piosenek. Bez rewelacji, nowatorstwa.


Paramore - Daydreaming 
Całkiem, całkiem. Nastraja pozytywnie.


Eddie Murphy - Promise (You Won't Break My Heart)
Myślałam, że cała płyta będzie w rytmach reggae, a tu balladka. Chyba wolę Red Light.

2 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się piosenka Britney. Już nie mogę się doczekać klipu.
    Na http://mybestmusic.blog.pl/ jest Nowe Notowanie i Nowa Bitwa. Zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ada i Adamus p oraz kolejny raz nic ciekawego nie prezentują tak samo jak Bieber a co do Britney to nie wiem co sądzić o jej nowej piosence.
    Na muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie. Wejdź i zobacz kto zadebiutował na podium

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff