24 stycznia 2014

News #36

Brak komentarzy:
 

Nowości od Jamesa Arthura, Ostrego & Marco Polo, Pusha T, Icona Pop, Enrique Iglesiasa, Alicii Keys, Little Mix, Ani Rusowicz, Tedego, Eminema, Katy B.


James Arthur - Get Down
Mam dziwne wrażenie, że gdzieś to już słyszałam. A to oznacza, że się nie wyróżnia.


O.S.T.R. & Marco Polo - Długi
Milutki kawałek to nie jest, ale przynajmniej prawdziwy. Może trochę gorszy beat niż w poprzednim singlu. 
Stwierdzam deficyt polskich raperek.


Pusha T ft. Ab Liva - Suicide
Tego wykonawcę będziemy mieli okazję zobaczyć w Polsce na Open'erze. Jak dla mnie za monotonny podkład. W rapie chodzi o tekst, a że zagranicznego nie jesteśmy w stanie zrozumieć w 100%, to nie trafia.


Icona Pop - Sun Goes Down
można zobaczyć tu.
Oczy wyszły mi na wierzch. Nie dla mnie.


Enrique Iglesias ft. Marco Antonio Solis - El Perdedor
Z tego co słyszę, tekst nie jest skomplikowany, zwroty wprost z telenoweli. Nie rusza w ogóle, chyba, że to na wersja popowa tak zubożyła piosenkę.


Alicia Keys - Power
Jako uczczenie pamięci Martina Luthera Kinga oraz innych silnych i odważnych ludzi. Czegoś mi brakuje, nie ma w tym duszy. Męczący krzyk.


Little Mix - Word Up
Na początku słyszę wstawkę z Black or White. Piosenka na akcję charytatywną, toteż pochwalam. Przyjemna.


Ania Rusowicz - Ptaki
można zobaczyć tu.
No muzyka w bigbitowym stylu, albo się lubi albo nie znosi. Ewentualnie znosi się neutralnie.


Tede - R.O.Y
Postawmy tezę interpretacyjną... taak.  No cóż, lubię humor Tedego :D


Eminem ft. Nate Ruess - Headlights
Smętno mi, chociaż dla odmiany i chillu. Przesyt Eminema? Sami oceńcie.


Katy B - Still
E tam, już nawet nie chce mi się słuchać do końca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff