30 stycznia 2014

News #37

1 komentarz:
 
Nowości od Jennifer Hudson, Jennifer Lopez, Rihanny, Kozak System, Enej i Maleo Reggae Rockers, Bruce'a Springsteena, Britney Spears, Ellie Goulding, Avicii, Dawida Podsiadło, Lea Michele, Łukasza Zagrobelnego.


Jennifer Hudson ft. T.I. - I Can't Describe (teledysk)
Podoba mi się to brzmienie. Ostatnio wokalistka wydaje całkiem interesujące songi. Umie dziewczyna śpiewac dobre R&B.


Jennifer Lopez ft. DJ Mustard - Girls
Ze względu na typowe wstawki dla Timbalanda, skojarzyło mi się właśnie z nim, a tu Musztarda. Za mało chwytliwy refren, wolne tempo. Za nudno, chociaż wolę taką Lopez niż w elektronice.


Rihanna - Jump
Podobno nowy singiel na rynek australijski. Chyba już wszystkie piosenki z płyty są już singlami. Zaśpiewki brzmią mi jak Azere He Ha Ehe xd Natomiast refren odważny, może za? Kojarzy mi się z fizjologicznie...


Kozak System ft. Enej, Maleo Reggae Rockers - Brat Za Brata
Miło, że muzycy wsparli protestujących. Dźwięki nieodłącznie kojarzą się z ukraińskimi pisniami, a jednocześnie połączone są z rockiem i reggae. Za przesłanie podwyższam.


Bruce Springsteen - Just Like Fire Would
Oryginalnie piosenkę wykonuje The Saints. Aż się boję powiedzieć złego słowa, ale tu nie ma co krytykować, to pewna marka.


Britney Spears ft. will.i.am - It Should Be Easy
Śpiewa chyba jakiś kosmokwak z odległej galaktyki. Odległej od mojego gustu. Gdyby to chociaż miało chwytliwy, niespotykany beat z dobrym wokalem, a to nie jest dobre; will.i.am'owi rośnie tylko ego.


Ellie Goulding - Under Control
Ani mnie ten kawałek nie zachwyca ani nie odrzuca. Jednak bliżej mi do tego drugiego. Oł oł oł. Ani do tańca ani do wzruszeń i refleksji.


Avicii - Addicted To You
Umcyk bumcyk. Avicii jakoś nigdy mnie nie przekonywał. Tu jest za prosto, jeśli widzi się wśród najlepszych producentów to się nie postarał.


Dawid Podsiadło - 4:30
Piosenka do filmu "Kamienie na szaniec". Spokojna, nostalgiczna. Klimat pasuje do tematyki ekranizacji. Natomiast jako samodzielny kawałek nie robi wrażenia, ale doceniam autorski tekst.


Lea Michele - What Is Love?
Ludzie jakie to denne. Może przesadziłam, ale za disneyowskie dla mnie.


Łukasz Zagrobelny - Dotrę Do Ciebie
Czekam i czekam... kiedy to się skończy? Brzmienie jak u Piasecznego, Ameryki nie odkrył tą piosenką. Brak ambicji? Nie wiem i w zasadzie nie będę z tego powodu płakać.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam piosenkę Dawida. On robi wspaniałą muzykę.
    Dodałam Was do linków. Pozdrawiam, NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff