7 marca 2014

Kasia Wilk - Ważne, Idealni, Sacrum, Do Kiedy Jestem

1 komentarz:
 

Właścicielka świetnego, soulowego głosu. Może popularna bardziej na początku dekady, kiedy współpracowała z Mezem, niemniej jednak Kasia Wilk jest uważana za jedną z najlepszych polskich wokalistek. Jej droga do sławy była dość długa, ale na pewno wzbogaciło ją to gatunkowo. Ja jednak martwię się o jej "spopowienie", czyli zejście na złą, komercyjną stronę mocy. Dlatego właściwie artystka nie wydaje nic nowego, a raczej dlaczego o niej nie słychać?

Notka biograficzna
Rocznik '82. Polska piosenkarka, kompozytorka, autorka tekstów. W młodzieńczych latach kształciła się w szkole muzycznej w klasie gitary, później uczęszczała do Studium Piosenkarskiego na wydziale aktor scen muzycznych. W latach 1997-2000 występowała z żeńskim gospelowym sekstetem, koncertując na całym świecie. Współpracowała z zespołem Kto To, Dreamland, Groovestreet. Śpiewała w uniwersyteckim chórze, brała udział w wielu projektach muzycznych od funku, reggae i soul po muzykę lat 20. Występowała także z Kayah oraz w orkiestrze Adama Sztaby. Jest laureatką wielu nagród np. na festiwalu im. Anny Jantar, festiwalu w Opolu, Sopot Festivalu, VIVA Comet. Wystąpiła m.in. na Eska Music Awards i TOPtrendy. Rozgłos przyniosła jej współpraca z raperem Mezo. Jej muzyka to pop, soul, hip-hop.
Dyskografia
^2005: Jedenaście (wraz z zespołem KTO TO)
^2006: Eudaimonia (z Mezo i Tabb)
^2008: Unisono
^2011: Drugi Raz






1 komentarz:

  1. Też tak uważam że Kasia jest jedną z najlepszych polskich wokalistek i jej praca z Mezo dobrze jej zrobiła. Nie wiem co teraz u niej słychać ale mam nadzieje że pojawi się coś nowego od niej.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff