11 marca 2014

News #47

2 komentarze:
 

Nowości od Aloe Blacca, Agnieszki Chylińskiej, Alaina Clarka & Mezo, Oceany, Kasi Moś, Mateusza Krautwursta & The Chance, Chrisa Browna, Fall Out Boy & Courtney Love, Jennifer Lopez, Linkin Park, Mrozu & Tomsona.

Aloe Blacc - The Man
Potencjał ma na pewno; gdybym miła się czepiać to przydałoby się więcej chórków i popracować nad beatem.


Agnieszka Chylińska - Kiedy Przyjdziesz Do Mnie
Z dance'u Chylińska wróciła nieco w stronę rocka. Jednak tekst nie odkrywa Ameryki. Ot taki kawałek.

Alain Clark & Mezo - Whatever
Dziwnie, że część piosenki jest po angielsku, a Mezo rapuje po polsku. Jeśli chodzi o podkład, jest za banalny, monotonny, nudny, a rap za wolny.

Oceana - Thank You
Jak na Oceanę, to całkiem przystępny kawałek. Myślałam, że okaże się kolejnym imprezowym hitem. Pozory mylą.


Kasia Moś & Mateusz Krautwurst & The Chance - Get Down On It

Przyjemny cover, ale żaden z wykonawców nie pokazał swoich możliwości. W sensie za grzecznie.



Chris Brown ft. Rick Ross - New Flame
Brown już po odwyku, odrodzony, odnowiony, jednak nieodkrywczy. Nie wierze, że nie może znaleźć porządnego producenta... i jego wokal zawsze brzmi dla mnie tak samo. Ja dużo jęków i vibratta, chaotycznie.


Fall Out Boy ft. Courtney Love - Rat a Tat
Ja i pop punk to dwie inne bajki. Trudno mi się więc uzewnętrznić. Piszcie, co sądzicie.


Jennifer Lopez - I Luh Ya Papi
Mam mieszane uczucia. Niby to jest coś innego, ale nie urywa.


Linkin Park ft. Rakim - Guilty All The Same
Ogółem ostre brzmienie; dziwna łupanka. Wokal i featuring całkiem niezłe. 


Mrozu ft. Tomson - Jak Nie My To Kto (teledysk)
Dobre współbrzmienie i nietypowa dla Polski stylistyka retro; tekst mnie bierze. 
Komentowałam już tu.

2 komentarze:

  1. The Man dobry, taki aloeblaccowy. Fall Out Boy i LP średnie, w sumie nie lubię tych zespołów :p Alain Clark czy ten typ niedawno był na listach?

    http://lechartz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też go kojarzę, jego hitem była piosenka Back In My World.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff