Cieszymy się niezmiernie, że ktoś daje oznaki życia z drugiej strony ekranu i dostajemy od Was więcej e-maili. Informujecie nas o fajnych akcjach, a my przekazujemy je dalej.
I właśnie dostaliśmy wiadomość o wyjątkowej kampanii BIC'a (właściciela marki Tipp-Ex) oraz słynnego producenta Pharrella Williamsa. A o co chodzi? Chodzi o możliwość wzięcia udziału w akcji, której celem jest napisanie interaktywnej książki na Facebooku razem z autorem hitu "Happy". Projekt ruszył 24 kwietnia.
Z książki opisującej inspiracje twórcze muzyka – na kilka godzin przed premierą – za sprawą korektorów Tipp-Ex znikną tysiące słów. W ten sposób rozpocznie się wielka interaktywna przygoda z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych bohaterów, którzy będą podsuwać internautom pomysły na uzupełnienie luk w treści.
Po zakończeniu akcji książka zostanie wydana, a dochód ze sprzedaży przekazany dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej. Piosenkarz zapowiedział już swój udział w akcji i uruchomiona została strona projektu: www.tippex-socialbook.com
W ciekawie skonstruowanym mechanizmie promocji przeplatają się dwa światy – artystyczny dzięki charyzmatycznemu Pharrellowi oraz nieco humorystyczny i zabawny wykreowany za sprawą niezawodnych myśliwego i niedźwiedzia z reklam Tipp-Ex.
Ciekawy projekt. Pewnie mnóstwo osób się zgłosi.
OdpowiedzUsuńhttp://zycienienabogato.blogspot.com/