25 lipca 2014

News #74

Brak komentarzy:
 

Nowości od Ewy Farnej, Kasi Moś, T-Paina, Inny & Pitbulla, Marty Podulki, Jessego McCartneya, Żanety Lubery, Sama Smitha, Wiza Khalify, The Weeknd, OneRepublic, Pharrella Willamsa.


Ewa Farna - Tajna Misja

Song typowo popowy, przypomina mi taki amerykański teen pop. Jakoś klip mi się podoba, przypomina mi komedię romantyczną.



Kasia Moś - Break
Moś w country? Hmm, kto co lubi.


T-Pain ft. Severe - Love Suicide
Ah, ten wokal T-Paina... ale mimo wszystko bez szału.


Inna ft. Pitbull - Good Time
Następny wakacyjny hiciorek, trzeba przyznać, że Inna ma do nich talent. Co prawda po współpracy z Pitbullem spodziewałam się czegoś lepszego, ale ujdzie.


Marta Podulka - Nie Przeszkadzać

Mam gotowe uprzedzenie co do ludzi z talent show, którzy potem nagrywają pop. Mam wrażenie, że wykonują tylko to, co karze im wytwórnia i brak im kreatywności.


Jesse McCartney - The Other Guy
Poprzedni singiel bardziej mnie przekonywał. McCartney nie ma aż takiego wokalu, żeby nagrywać kawałki z samym pianem.


Żaneta Lubera - Mnie Się Wciąż Pali

Nie trafia to do mnie, a na pewno nie w ucho. Niby rock, niektóre fragmenty brzmią dobrze, ale reszta i refren...



Sam Smith - I'm Not The Only One
Zarąbisty teledysk :D Podkład tak genialny, chyba kojarzy mi się z rodzimą muzą... Coraz więcej utalentowanym Anglików: Adele, Amy Winehouse, Ella Eyre, Ed Sheeran...


Wiz Khalifa ft. Snoop Dogg & Ty Dolla $ign - You And Your Friends
Zaczynam nie rozróżniać kawałków Khalify. A może przesadzam? Może to dlatego, że nie obczajam tekstu; z resztą pewnie jak zwykle o tym samym.


The Weeknd - King Of The Fall
Ten głosik brzmi jak nastolatka przed mutacją xd Czekam, aż się piosenka rozwinie, a tu dupa... koniec.


OneRepublic - Ordinary Human
Podkład jakbym skądś kojarzyła, chyba jakaś mała inspiracja. Z resztą to na potrzeby filmu.


Pharrell Williams - Come Get It Bae
W końcu amerykański klip bez tyłków, można odpocząć. No może oprócz osoby Cyrus i jej nieodłącznego zadka i języka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff