15 września 2014

News #83

1 komentarz:
 

Nowości od Inny, Fall Out Boy, T.Love, Mary J. Blige, Lenny'ego Kravitza, Eweliny Lisowskiej, Ne-Yo, Calvina Harrisa & Johna Newmana, Lany Del Rey, Jessie Ware, Maroon 5, Tokio Hotel, Kieszy.


Inna - Devil's Paradise
Podobają mi się te sample, rodem z tropikalnej wyspy. Odprężające.


Fall Out Boy - Centuries
Jakiś nadmiar wszystkiego męczy mój mózg.


T.Love - Italia
Nudnoo. Zwrotka nie różni się od refrenu.


Mary J. Blige - Right Now

Dobre! Kiedy poczujecie te basy na dobrych słuchawkach, powiecie to samo. W stylu Blige, ale jednocześnie z duchem czasu - klubowo.



Lenny Kravitz - New York City
Kawałek bez fajerwerków. No ewentualnie zwracać uwagę może saksofon.


Ewelina Lisowska - Na Obcy Ląd

Czysty pop. Tekst dla mas, a w zasadzie kawałek jakby zlepiony z poprzednich hitów Lisowskiej.


Ne-Yo ft. Juicy J - She Knows




Calvin Harris ft. John Newman - Blame (teledysk)
Komentowałam już tu.


Lana Del Rey - Greenwich
Słabo tu w ogóle cokolwiek słychać. Nie urwało.


Jessie Ware - Say You Love Me
Jakby przetłumaczyć tekst na polski, to niczym wyjęte z disco-polo. Jednak sporą robotę wykonują tu chórki.


Maroon 5 - Sugar
Przynajmniej o wiele lepsze od poprzedniego singla. Czekamy na teledysk. A ja czekam na więcej funku.


Tokio Hotel - Run Run Run
Powrót słynnego Tokio Hotel. Niektórzy twierdzą, że dopiero teraz da się na nich patrzeć. Szczerze, to za moich czasów było o nich głośno, ale ja nie znam ich repertuaru. Ten kawałek dziwnie kojarzy mi się z Eurowizją.


Kiesza - No Enemiesz
No jeśli ktoś lubi elektronikę w czystej postaci.

1 komentarz:

  1. Piosenka Inny jest przyjemna i zupełnie inna od jej reszty piosenek. ;)
    Ciekawa piosenka od Lennego Krevitza. Podoba mi się też piosenka Jessie Ware, jest zdecydowanie lepsza od poprzedniego singla.
    songnevergrewold.blogspot.com NN

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff