3 grudnia 2014

News #94

Brak komentarzy:
 
Nowości od Ne-Yo & Pitbulla, Magdy Mielcarz, Nicole Scherzinger, Azealii Banks, Nickelback, Dziewczyn, Nicki Minaj & Skylar Grey, Donatana & Cleo, Band Aid 30, Natalii Przybysz, Indili, Indiny Menzel & Michaela Buble, Avicii.


Pitbull & Ne-Yo - Time Of Our Lives
Czyż ten kawałek dorówna hitowi "Give Me Everything"? Nie wydaje mi się...


Magdalena Mielcarz - Silver Dream

Zdaje mi się, że albo Mielcarz sama pisała ten tekst albo nie nadąża z angielskim. Brzmi to jakby dukała, czytając na ocenę. Mniejsza, po prostu nudne.


Nicole Scherzinger - Run
Jakoś bez teledysku, piosenka wydawała mi się kolejną nudną balladą. Klimat nagrania porusza.


Azealia Banks - Chasing Time (teledysk)
Komentowałam już tu.


Nickelback ft. Flo Rida - Got Me Runnin' Round
Myślę, że przystępny utwór dla bardziej przeciętnego odbiorcy, a nie tylko wielbicieli rocka. Oby przebój, bo ma wszystkie elementy, żeby nim być.


Dziewczyny - Kto By Chciał / La
Dziewczyny poleciały ambitnie. Cieszy mnie, że robią coś po swojemu, aczkolwiek nie pociąga mnie jakoś szczególnie ten klimat.


A to już dość znany kawałek, nawet nie wiedziałam, że należy do tego duetu.


Nicki Minaj ft. Skylar Grey - Bed Of Lies
Przeciętny song do zapomnienia.


Donatan & Cleo - Sztorm
Niektórzy twierdzą, że to najlepszy kawałek z płyty. Na pewno jest zdecydowanie kontrastowy do poprzednich produkcji. Tekst mi momentami zgrzyta, ale do podkładu jako podkładu do ballady, nie ma się czego przyczepić.


Band Aid 30 - Do They Know It's Christmas?
Tu nie ma co komentować, piękna świąteczna inicjatywa. Miejmy nadzieję, że pomoże.


Natalia Przybysz - Nazywam Się Niebo
Piosenka jest jakby kontynuacją poprzedniej, zaczyna się od 3:50. To przede wszystkim zarąbiste teksty, właściwie przypominające poezję. Osobiście brakuje mi tylko soulowych klimatów. 


Indila - Love Story

Widziałam ostatnio jej występ w finale Must Be - szacun. Ten kawałek dość filmowy, nastrojowy.



Idina Menzel & Michael Buble - Baby It's Cold Outside
Klasyczny, jazzowy utwór do słuchania, kiedy za oknem mróz.


Avicii - The Nights

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff