2 kwietnia 2015

News #110

Brak komentarzy:
 
Nowości od Big Seana & Drake'a & Kanye Westa, Honoraty Skarbek, Cody'ego Simpsona, Clean Bandit, MAGIC!, Tinashe, GrubSona & Marceliny, Agaty Dziarmagowskiej, M.I.A., Jasona Derulo, Sama Smitha & Johna Legenda, Charli XCX.

Big Sean ft. Drake, Kanye West - Blessings
Fajnie się słucha, dobry beat.


Honorata Skarbek - Damy Radę
Czasem naprawdę warto zastanowić się nad tekstem. Albo chociaż wydać trochę kasy, żeby napisał go ktoś inny. Nuda, banał, dno.


Cody Simpson - New Problems
Podoba mi się styl tego gościa. Piosenki ma dość lekkie.


Clean Bandit - Stronger
Dobrze zrobiony kawałek electro-disco. Zdecydowanie na plus. Szczególnie gospelowy bridge.


MAGIC! - No Way No
Lubię każdego, kto wprowadza trochę reggae do mainstreamu. A co do piosenki, to bez fajerwerków.


Tinashe - Bated Breath
Trochę nie ogarniam tego kawałka, bardzo melancholijny, o maksymalnie wolnym tempie.


GrubSon ft. Marcelina - Jedna z Planet 
Udany duet. Podkład przyzwoity, no i tekst o czymś.

Agata Dziarmagowska - Blisko Mnie (teledysk)
Komentowałam już tu.


M.I.A. - Can See Can Do
M.I.A. zawsze robi grube beaty. Doradzam dobre basy.


Jason Derulo - Want To Want Me
Zbyt popowe jak dla mnie. Ale cały Derulo to czysta komercja.


Sam Smith ft. John Legend - Lay Me Down
Piękna wersja. Ciary.

Charli XCX - Famous
Nieco irytuje mnie ta dziewczyna. Szkoda, że czasami karierę robią ci, którzy nie powinni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff