19 kwietnia 2015

News #114

1 komentarz:
 
Teledysk Tinashe i nowości od Carly Rae Jepsen, Beyonce, Pitbulla & Chrisa Browna, Justyny Steczkowskiej, Natalii Przybysz, Hilary Duff, Jasona Derulo, Wiza Khalify, Kozak System & Red Lips, Jhene Aiko, oraz Madonny. 


Carly Rae Jepsen - All That
Nudnawo, monotonnie, słaby wokal, marny tekst.

Beyonce - Die With You

To jest soul... to jest to. Niby proste melodycznie, ale wokal buduje nastrój i podkręca emocjonalność.

Pitbull ft.Chris Brown - Fun
Brzmi hitowo, wakacyjnie, klubowo.

Tinashe - All Hands On Deck (teledysk)
Komentowałam już TU

Justyna Steczkowska - Leć
Tak mnie irytują te jej teksty. Próbują być poetyckie, a są przesycone i naturalistyczne. Podkład lekki, a reszta mi ciąży.

Natalia Przybysz - Prąd (teledysk)
Hilary Duff - Sparks
Duff pozostała w jakimś takim teen popie. Sweet, but bad.

Jason Derulo - Get Ugly
Dziwnie zalatuje Chrisem Brownem, ale Brown częściej przynudza, a tu jest całkiem chwytliwie.

Wiz Khalifa - The Sleaze
Do przesady niskie te basy, a ciągłość męczy.

Kozak System & Red Lips - Kochaj i żyj
Szkoda, że po polsku... jakoś nie brzmi tak fajnie. Kawałek w stylu Enej, ale czy do słuchania... co kto lubi.

Jhene Aiko - Eternal Sunshine
Podoba mi się spokojny, relaksacyjny klimat tego utworu. Kojący...

Madonna - Ghosttown
Nie zrozumiem fenomenu tej kobiety... ani tu dobrej muzyki, ani tekstu, ani wokalu. Wyprodukowana lala.

1 komentarz:

  1. Czy tylko mi się wydaję, że na tym zdjęciu Beyonce podobna jest do Dynasty ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff