2 lipca 2015

Original or cover? - Stevie Wonder vs Red Hot Chili Peppers

Brak komentarzy:
 
Tym razem nawet ja dałam się nabrać... Kiedyś oglądając film Center Stage ("Światła sceny"; 2000 r.) natknęłam się na scenę tańca z dobrą piosenką. Po wnikliwych poszukiwaniach odkryłam, że był to utwór Red Hot Chili Peppers Higher Ground. Konkretny, energiczny i wpadający w ucho numer. Jakież było moje zdziwienie, kiedy odkryłam (tydzień temu!), że istotnie RHChP to odświeżyli. Hołdy należą się Steviemu Wonderowi. Teraz pozostawiam Wam wybór, którą wersję wolicie original or cover?


Stevie Wonder - Higher Ground (1973)

Red Hot Chili Peppers - Higher Ground (1989)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff