16 września 2013

News #6

Brak komentarzy:
 

Nowości od Dawida Podsiadło, Bruno Marsa, Eddiego Murphy'ego, Macklemore'a i Ryana Lewisa, Red Lips, Ellie Goulding, Alaina Clarka, Katie Melua, Jamesa Arthura, Eminema, Miley Cyrus oraz Olly'ego Mursa. 



Dawid Podsiadło - Nieznajomy
No, no, no. Podsiadło kontynuuje klasę. Teledysk nieco mnie przeraża, ale przekazuje emocje. Pochwalam.


Bruno Mars - Moonshine
Nie poruszyło mnie osobiście, jakieś przygnębiające, jakby rockowe.


Eddie Murphy feat. Snoop Lion - Red Light
Kto by się spodziewał, co drzemie w tym aktorze. No dla mnie reggae: yes!


Macklemore & Ryan Lewis - White Walls
 Wokal tej laski średnio tu pasuje, wolny beat, więc na imprezę (ponownie) średnio. Może dlatego się nie przyjęło jako hit. Chociaż momentami jest ciekawie.


Red Lips - Czarne i Białe
Popowy nurt muzyczny, tekst do mnie nie przemawia. Łatwe do zapamiętania, pewnie w samochodzie bym śpiewała xd


Ellie Goulding - How Long I Will Love You
 Podoba mi się klimat teledysku. Nie znam za bardzo twórczości tej Pani, ale chyba nie jest to jej codzienny repertuar, jak mniemam powstał z myślą o filmie.


Alain Clark - Back In My World
 Kolega z Holandii. Lubimy, lubimy, lekko soulowo. I pewnie musiał nauczyć się tekstu wspak^


Katie Melua - Love Is a Silent Thief
Sympatia do specyfiki jej wokalu jest very indywidualna. Ja może po prostu tego nie rozumiem. 


James Arthur - You're Nobody 'Til Somebody Loves You
Drugi utwór zwycięzcy X Factora. Tym razem nie cover. Chciałabym to usłyszeć na dobrych głośnikach. Mało popowe, pewnie ludzie zapomną. Ja doceniam przy drugim wysłuchaniu.


Eminem - Berzerk
 Wstawiam ponownie, dla pokazania teledysku.



Miley Cyrus - Wrecking Ball
Dla osób o słabych nerwach i poglądach konserwatywnych nie polecam. Ostrzegałam. Nie chcę wychodzić na hipokrytkę, ale teledysk zmienia odbiór i przekazuje mi jakieś emocje... chcę wierzyć, że przekazuje. Przynajmniej wtedy, kiedy wystający spod białego wdzianka pośladek nie świeci.


Olly Murs - Dance With Me Tonight
Dość prosty przekaz. Retro - twistowy kawałek... przypomniał mi, że dawno nie byłam na imprezie. Szkoło... forever alone ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff