23 września 2013

News #8

1 komentarz:
 


Nowości od Britney Spears, Bednarka, Edyty Bartosiewicz, Łez, Avicii, Katy Perry, MoMo oraz Robina Thicke.


Britney Spears - Work Bitch
Coraz gorzej... Można się przy tym pobujać, ale żeby słuchać...


Bednarek - Dni, których jeszcze nie znamy
 
Utwór promuje film "Wałęsa. Człowiek z nadziei". Sam podkład nie jest doskonały, ale dzięki rytmom reggae Kamil przekazuje dobrą energię i (jak sam tytuł filmu wskazuje) nadzieję.


Edyta Bartosiewicz - Upaść by wstać
 
Może po prostu to do mnie nie dociera gatunkowo, ale te wysokie dźwięki mnie (łagodnie mówiąc) irytują.


Łzy - Kiedy Nie Ma W Nas Miłości

Nowa wokalistka Łez. Tekst pozostawia wiele do życzenia. Odsłuchałam bez zbytniej namiętności. Prosty przekaz dla mas.


Avicii - You Make Me
Pff, popularne syntetyczne brzmienia. Osobiście wrażenia na mnie to nie zrobiło.


Katy Perry - Dark Horse 
Kurczę, świat nie zmierza w dobrym kierunku, wszystko brzmi tak samo.

MoMo - Milczymy 
 
Propozycja dość ciekawa. Sporo elektronicznych dźwięków. Boli mnie jeśli utwór ani nie wzrusza, ani nie porusza do tańca. 


Robin Thicke - Rest of My Life
Widzę tu dużą inspirację JT. Powrót Thicke'ego do poprzedniego stylu. Chilloutowo.

1 komentarz:

  1. Hej strasznie fajny blog i ciekawy :D Zgadzam się z ocenami każdej piosnek oprócz Britney jej bym dała 4. Zapraszam do mego bloga muzycznego
    muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff