22 października 2013

News #15

Brak komentarzy:
 


Nowości od Katy Perry, Shaggy'ego, Melanie Fiony, Natalii Przybysz, Black Sabbath, Filipa Mettlera, Jessie J, Kings of Leon, Ewy Farnej.
  
Katy Perry - Unconditionally
Cóż można rzec, popik jak ich wiele. Osobiście nie słucham.

Shaggy - You Girl ft. Ne-Yo
Pozytywne rytmy of sunny Jamaica. Nie wiem jak Wy, ale ja na tak.


Melanie Fiona - Cold Piece
  
Wydaje mi się, że linia melodyczna za uboga. Przydałyby się jeszcze jakieś chórki.


Natalia "Natu" Przybysz - Maybe
Cover kawałka Janis Joplin. Taka miła odmiana.


Black Sabbath - Loner
Legenda w swoim stylu. Plusem jest, że nie ma darcia. Wokalista mnie przeraża.


Filip Mettler - Twoje życie
Ciśnie mi się na usta: ja pier... No prawie jak disco polo, tekst koszmarny. Czy wszyscy uczestnicy talent show muszą wydać singiel o wierze w siebie i przezwyciężeniu lęku? Dobra, to jest istotne, ale nie w tylu podobnych wersjach.


Jessie J - Thunder
No poszła dziewczyna w innym kierunku niż myślałam. Pamiętacie jeszcze Do It Like A Dude?


Kings of Leon - Temple
Może być, ja po prostu nie gustuję, ale jest w porządku.


Ewa Farna - Ulubiona Rzecz
Powiem wam, że nawet to jest dobre. Wpada w łeb. Dopracowana kompozycja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff