24 października 2013

News #16

Brak komentarzy:
 


Nowości od Dr. Misio, Red Lips, Jacka Stachursky'ego, Justina Biebera, Lady Gagi, Edyty Bartosiewicz, Moniki Borzym, Backstreet Boys, Kayah.




Dr. Misio - Dziewczyny
Stworzone dla osób o mocnych nerwach. Taka męska wersja Marii Peszek. Zastanawiam się, co aktor chce uzyskać, pewnie przełamać tabu szokiem.


Red Lips - Czarne i Białe (teledysk)
W końcu nie coś słodkiego z gołymi mięśniami pośladkowymi. Rockowa, ruda babka.


Jacek Stachursky - Something About You 
Kurde, jakie lyrics video... Tekst nie należy do ambitnych, wymienia jakieś tam znane laski, natomiast sam utwór raczej nie jest wart zapamiętania. Jacek poćwiczył angielski.


Justin Bieber - Hold Tight
Teraz Justin co tydzień wydaje coś nowego. Nie wiem czy to mutacja powoduje te jęki, ale coś psuje efekt.


Lady Gaga - Do What U Want ft. R.Kelly
 Dlaczego ja muszę mieć taki widok przed oczami przez cały kawałek. Ble. Song taki nie w stylu Gagi, trochę przypomniała mi się Kryśka Aguilera w Your Body.


Edyta Bartosiewicz - Italiano
Trzeci singiel z płyty Renovatio. Mam ambiwalentne uczucia. Chyba wszystkiego za dużo.


Monika Borzym - Off The Sea
  Polska wokalistka jazzowa, o której jestem pewnie, że nie słyszeliście.


Backstreet Boys - Show'em What You're Made Of
 Chyba nie przejdzie, bo mnie to nudzi, powtarzalne.



Kayah - Muszlo Moja
Najlepsze na koniec - niemasowo i różnorodnie! World music, folk, orient, etno, muzyka żydowska. Długo by wymieniać inspiracje do kompozycji. I pobudza do refleksji... Oj wysoki poziom. Jest jeszcze wersja oryginalna - Kondja Mia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff