3 listopada 2013

News #18

1 komentarz:
 

Nowości od Mariki & Spokoarmii, LemONa, Justina Biebera, Lady Gagi, Justina Timberlake'a, Michała Wiśniewskiego, Ne-Yo, Eminema i Rihanny, Caro Emerald, 30 Seconds To Mars, One Direction.


 Marika & Spokoarmia - Risk Risk
Ostatnio byłam na ich koncercie, respect! Królowa dancehallu pokazała swój styl, łącząc go z elektronicznymi brzmieniami.


 LemON - Dewiat (Piotr Walicki remix)
Dlaczego, dlaczego?! Popadają w komercje, kurde blaszka. Sieka nie teledysk, pełny sztuczności i pozowania. Zamiast powyższego video posłuchajcie oryginału, bo to na niego głosowałam, kiedy zespół był jeszcze w talent show. A byłoby 10.


Justin Bieber - Recovery
Kolejny singiel. Mam słabość do R&B, dlatego muszę przyznać, że mi to wpada w ucho.


Lady Gaga - Venus
Nie wiem czy to było zamierzone, ale słuchając tego widzę tylko tańczące roboty albo ufoludki. No nie przemawia.


Justin Timberlake - TKO
Klip taki niecodzienny, ciekawa fabuła. Co do piosenki, przekonałam się do niej po kilku wysłuchaniach, ale korzystniej wypada na lepszym sprzęcie.


Michał Wiśniewski - Piosenka Jak Pocałunek
Może niech lepiej nie wraca? ale co zrobić jak kasa się kończy... Kuriozalne połączenie popu z jakimś disco polo. Kto do kija pana pisał ten tekst? Może wy tego nie słuchajcie, oszczędźcie sobie nerwów.


Ne-Yo - Slow Down
Chilloutowo, może trochę za mało charakterystyczna melodia do zapamiętania, ale te chórki... cud miód.


Eminem ft. Rihanna - The Monster
Powiem tak - klasycznie, popowy duet. Czas pokaże czy lepszy od Love The Way You Lie.


Caro Emerald - I Belong To You
Zauważam w teledysku dużą inspirację Adele, ale to akurat plus. Mi się to brzmienie po prostu podoba.


Thirty Seconds To Mars - City Of Angels
Znów znany zabieg ze sławnymi ludźmi - promocja kawałka. Nie znam ich twórczości, a w odbiorze utworu przeszkadzają mi ciągłe migawki wywiadów. Mimo to całość widzę pozytywnie, z przesłaniem, bez gołych tancerek.


One Direction - Story Of My Life (teledysk)
Wyszło tak jakoś nawet z przekazem. Nie spodziewałam się.

1 komentarz:

  1. Tyle ostatnim czasie pojawił się nowości a mi szczególnie wpadło w ucho Eminem z Rihanna ;)
    Zapraszam do mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN o sukcesie Bednarka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff