13 listopada 2013

News #21

Brak komentarzy:
 


Nowości od Kultu, Garou, Jamesa Blunta, Akona, Michaela Buble, Eda Sheerana, Nataszy Urbańskiej, Mariah Carey, Michaela Telo.


Kult - Prosto
Lepiej się słuchało bez wokalu, który przekroczył mój limit psychodelii. W niektórych momentach utwór staje się groteskowy. Jednak podoba mi się jak ktoś wali między oczy prawdę i chce coś przekazać.


Garou - Avancer
Widoki w teledysku niebrzydkie, natomiast szkoda, że nie po angielsku, bo francuskiego ni cholery nie rozumiem. Przekaz można czerpać z samej kompozycji, którą ratuje teledysk, ponieważ dla mnie jest za prosta i popowa. Zastosowałabym duet.


James Blunt - Blue On Blue

 Zastosowany modny ostatnio projektor i tematyka miłosna, chyba zmęczenie materiału. Mogłoby być samo piano i więcej chórków.


Michael Buble - You Make Me Feel So Young 
Klimatycznie, jazzowo... ciepły koc w święta... Rozmarzyłam się ;p


Ed Sheeran - I See Fire
 Irlandzki styl ze ścieżki dźwiękowej do Hobbita. Myślę, że ładnie, podniośle i emocjonalnie, bo muzyka w filmach nieświadomie działa na nasz odbiór.


Natasza Urbańska - Muszę Odejść
 
Kompozycja nie jest masakryczna, ale tekst chyba inspirowany jakimś musicalem jest okropny, okropny w swojej prostocie. Dobrze zrobione video. Ogółem spodziewałam się czegoś gorszego, co w połowie się sprawdziło.


Akon - So Blue
Wokal specyficzny. Sam kawałek niczym się nie wyróżnia i tu leży jego problem.


Mariah Carey - The Art Of Letting Go
Gdyby nie beat, to byłoby niezłe. Wtedy można by zwolnić tempo, zrobić balladkę z orkiestrą.


Michael Telo - Arbolito de Navidad
 
Święta w rytmie latino to chyba za ciężkie dla naszej kultury. Zniosłabym bez 'łouło'.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff