18 stycznia 2014

Festiwale 2014 - kto zagra? + best album of 2013

1 komentarz:
 

Organizatorzy stopniowo ogłaszają artystyczny skład festiwali na lato 2014. Co wiemy na dzień dzisiejszy?




Na Open'erze, trwającym 02-05.07 w Gdyni możemy spodziewać się takich gwiazd jak: The Black Keys (rock, blues), Pearl Jam (grunge, rock), Pusha T (hip-hop), Bokka (m. alternatywna, synthpop), Phoenix (pop, rock), Rudimental (electro, house), Foals (dance, punk), Julio Bashmore (electro, house) oraz MGMT (rock, electro). Za bilet jednodniowy zapłacimy 207 zł, a za karnet 4-dniowy w granicach 550 zł.


Na Orange Warsaw Festival, który gra 13-15.06 w Warszawie pojawią się Kings of Leon (rock, pop), Queens of the Stone Age (hard rock), Florence & The Machine (rock, m. alternatywna), David Guetta (house, dance), Snoop Dogg (hip-hop, reggae), Bring Me The Horizon (metalcore) oraz Pixies (rock). Najniższa stawka biletu jednodniowego to 199 zł, natomiast karnet na 3-dniowy trzeba przeznaczyć od 520 do ponad 600 zł.

Według mojego gustu, najlepszym albumem 2013 był The 20/20 Experience Justina Timberlake'a. Kiedy tylko usłyszałam o powrocie tego artysty, powiedziałam: "Thanks God he's back!" i wiedziałam, że mogę liczyć na coś wspaniałego. I nie pomyliłam się, bo dopracowane z pomocą mistrza Timbalanda kompozycje, zapewniają mi muzyczną ekstazę za każdym razem, gdy je odtwarzam. Płyta łączy w sobie wszystko co najlepsze w "czarnej" muzyce, jednocześnie zachowując charakterystyczny styl JT. Na 20/20 można znaleźć brzmienia od R&B i soulu poprzez funk, reggae po muzykę latynoską, elementy etniczne czy hip-hop, a wszystko zmiksowane w przystępny dla każdego ucha pop. Do tego typowa dla Timberlake'a długość utworów oraz bogactwo instrumentów The TN Kids całkowicie dopieszcza słuchacza. Co widać z resztą po sprzedaży krążka. Natomiast teksty ukazują Justina jak romantyka, poruszają tematykę miłości, romansu, uwodzenia. Album zawiera zarówno dynamiczne utwory doskonałe do tańca jak i poruszające ballady. Dla koneserów muzycznych to prawdziwa uczta, bo The 20/20 ma wspaniały feeling, a pracę nad nim docenia się zwłaszcza na dobrym sprzęcie i wtedy pozostaje nam tylko replay...
Szkoda, że nie widzieliście mojego uśmiechu, kiedy dowiedziałam się, że wystąpi w tym roku w Gdańsku. A już myślałam, że nie będę miała szansy tego przeżyć. Kto będzie?

P.S. Tak na marginesie, widzieliście już przeróbkę Rolowania i Filiżanki w wykonaniu CeZika & Klejnut? Tytuł: Kiełbasa Nietłusta, a Wiśniewski występuje w roli doradcy żywieniowego xd

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff