22 stycznia 2014

News #35

Brak komentarzy:
 
Nowości od Cher, Piersi, OneRepublic, Jasona Derulo, Patrycji Markowskiej & Artura Gadowskiego, Kylie Minogue, Davida Guetty & Skylar Grey, Depeche Mode, Capital Cities, Kasi Pakosińskiej & Leszczów.


Cher - I Walk Alone
Niestety dzisiaj to nie zrobi furory. Nie wywołuje to we mnie nic, ewentualnie litość.


Piersi - System
Song promuje pacyfizm poprzez połączenie folku i ciężkiego rocka. Tekst mądry, chociaż z refrenem mogłoby być lepiej. Normalnie światowy głos narodu xd Dobrze, że powstają takie piosenki, ale trzeba by je bardziej wypromować. Podwyższam za przekaz.


OneRepublic - Burning Bridges
Pozytywnie, ale zupełnie się nie wyróżnia. Chyba, że się nie znam. +1 do miliona podobnych kawałków.


Jason Derulo - Stupid Love
Zdecydowanie niedopracowane, czegoś mi tu brakuje, żeby mnie ruszyło. A szkoda.


Patrycja Markowska ft. Artur Gadowski- Ocean
Jakiś wymuszony dla mnie ten duet. Tekst nie do końca przemawia, a melodia za prosta. Będzie hit? Nie wydaje mi się. Chociaż ma potencjał, może w wersji akustycznej, emocjonalniej.


Kylie Minogue - Into The Blue
Mam nieodparte wrażenie, że ten głos nie jest realistyczny. Ot, taki dance'owy song, ale czego tu wymagać.


David Guetta ft. Skylar Grey - Shot Me Down
Serio? Początek kompletnie od czapy, a reszta jak reszta - męczy mózg. Do tego jeszcze cover czyli odgrzewanie kotleta dla kasy. Zastanawiam się co by się ze mną stało po godzinie takiej napierniczanki...


Depeche Mode - Goodbye
Przeraża mnie ta chaotyczność. Psychodellaaa


Capital Cities - I Sold Me Bed, But Not My Stereo
Przypomniało mi to najnowszą działalność Makowieckiego. Przyzwoite electro.


Leszcze & Kasia Pakosińska - Zabierz Moje Sukienki
Cover piosenki z lat 60. Kolejny plagiat Pakosińskiej po książce. Nie wiem co o tym powiedzieć. Może to miało być satyryczne? Ha. Ha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff