5 marca 2014

Tabu - Ostróda, Nie Chcę Umierać, Mam To

Brak komentarzy:
 
Po raz pierwszy usłyszałam o tym zespole, wybierając się na festiwal Inne Brzmienia, ale niestety w dniu ich występu, nie mogłam przyjechać. Dni mijały, ale nazwę miałam z tyłu głowy i kiedy przeglądałam nowe kawałki w internecie, klik i odkryłam coś nowego. Potem w wakacje obczaiłam kawałek Tabu promujący Ostróda Reggae Festiwal, co wkręciło mnie jeszcze bardziej. 

Notka biograficzna

Zespół założony w 2003 roku. Muzycy pochodzą ze Śląska. Początkowo zaczynali od grania coverów, ale z czasem pojawiały się autorskie kawałki. Otrzymali wiele nagród na festiwalach, grali  na Woodstocku. Stworzyli własną coroczną imprezę "Najcieplejsze miejsce na Ziemi". Grają dużo koncertów, dlatego są również rozpoznawalni za granicą, szczególnie w Czechach. Muzyka Tabu słynie z rozbudowanej sekcji dętej i niespotykanego wokalu Rafała Karwota. Potencjał zespołu potwierdzają teksty, które co prawda są dość proste, ale poruszają ważne tematy. Dorobek grupy oscyluje wokół roots reggae, folku i ska z wykorzystaniem brzmień muzyki bałkańskiej.
Dyskografia
+ 2006: jednosłowo
+ 2009: salut
+ 2012: endorfina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff