12 kwietnia 2014

News #54

Brak komentarzy:
 

Nowości od  Dawida Kwiatkowskiego, George'a Michaela, Juli, Olgi Jankowskiej, Marii Sadowskiej, Jamesa Blunta, Capital Cities, Enrique Iglesiasa.



Dawid Kwiatkowski - Nie Zmienisz Mnie
Te dźwięki drażnią moje uszy. Mogę po raz kolejny mówić o beznadziejnym tekście, ale co to zmieni...


George Michael - Going To A Town
Nagranie wokalu jest jakieś przestarzałe. A może po prostu całość brzmi jak z lat 80. W każdym razie nie w moim guście.


Jula - Przed Siebie
Bieg to tak popularny motyw, że już nim rzygam. Ile można śpiewać o tym samym?

Maria Sadowska - Life Is A Beat (teledysk)
Komentowałam już tu.

Olga Jankowska & GrandeFunk - Time Off
Uczestniczka The Voice z zespołem, czyżby próby własnej działalności? Całkiem przyjemne. Widzę tu wysoki poziom w porównaniu do poczynań innych wokalistów z talent shows. Małe skojarzenie z Daft Punk.

James Blunt - Postcards (teledysk)
Brzmienie ukulele nadaje kawałkowi indywidualności i świadczy o odejściu od konwencji popkultury masowej. Przynajmniej próbował.

Capital Cities - Farrah Fawcett Hair
It's #goodshit. Podoba mi się niekonwencjonalny tekst i chórki. Należy jeszcze wspomnieć o solo trąbki.

Enrique Inglesias - Bailando
W końcu Enrique w swoim języku i kulturze. To mu wychodzi najlepiej. Viva latino.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff