2 sierpnia 2014

News #76

Brak komentarzy:
 

Nowości od Lenny'ego Kravitza, Tony'ego Bennetta & Lady GagiGrzegorza HyżegoLany del ReyLinkin Park, Meli Koteluk, Maroon 5, Jessie J & Ariany Grande & Nicki Minaj, Willow Smith, Janelle MonaeTrainGosi Andrzejewicz.


Lenny Kravitz - Sex
Pewnie #kroplihałasu by się spodobało :p bynajmniej nie przez tematykę, ale gatunek.


Tony Bennett & Lady Gaga - Anything Goes
Dość szokujący duet, a ma powstać przecież cała płyta... Lady jednak nie tylko w electro-popie. No szkoda tylko, że tak krótko... :)


Grzegorz Hyży - Wstaje (teledysk)

Komentowałam już tu.


Maroon 5 - It Was Always You
Dużo popu, mało Maroon? Kiedyś wprowadzali więcej funku i soulu, dlatego ich lubiłam.


Jessie J ft. Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang
Niby zamysł dobry, pewnie z teledyskiem będzie lepszy efekt. Wybrzydzam?


Willow Smith - 8
14 lat... yes, people. Chyba ma dobrych doradców, bo jak puściłam na dobrych kolumnach, to odpłynęłam. Fajny kawałek do tańca jazzowego czy nowoczesnego.


Lana del Rey - Ultraviolence (teledysk)
No to 4 minuty na drzemkę... 


Janelle Monae - Electric Lady
Całkiem, całkiem. Przyznam, że nie byłam przekonana co do Monae. Kiedy rapuje przypomina Lauryn Hill. Niezła kompozycja.


Linkin Park - Final Masquarade (teledysk)
Szczerze, poprzednie single podobały mi się bardziej.


Train - Bulletproof Picasso
Może jestem uprzedzona, ale zawiało nudą. Nie posłuchałabym, drugi raz.


Mela Koteluk - Fastrygi (teledysk)
Tak, znów dziwny teledysk, w którym nie wiadomo o co chodzi, czyli że niby jest taki mądry. Komentowałam już tu.


Gosia Andrzejewicz - Film
Jakby się zatrzymać w czasie, Andrzejewicz się nic nie zmieniła, jakość jej kawałków też nie. Jednak takich akcentów to jeszcze nie słyszałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff