25 czerwca 2014

News #68

Brak komentarzy:
 

Nowości od Naughty Boya, Coldplay, Mary J. Blige, Eda Sheerana, Capital Cities, Leony Lewis, Katy Perry, Kasi Klich, Meli Koteluk, Taio Cruz, Ani Rusowicz.


Naughty Boy ft. Sam Romans - Home (teledysk)
Komentowałam już tu.


Coldplay - A Sky Full Of Stars (teledysk)
Komentowałam już tu.


Ed Sheeran - Thinking Out Loud
Coraz bardziej podoba mi się ten artysta. Każda piosenka dopracowana, emocjonalna, z duszą. Wokal nieirytujący, czysty. Oj nie doceniliśmy go...


Ed Sheeran - The Man
Tytuł wskazywałby na inspirację Aloe Blacc'iem, a tu zupełnie coś innego, tematyka miłości, rap w zwrotkach. Różnorodność.

Ed Sheeran - Photograph
Taka typowa ballada, bez szczególnego wyróżnienia, ale na szczęście nie jest banalna.


Capital Cities - One Minute More (teledysk)
Komentowałam już tu.

Leona Lewis - Walking On Sunshine

To jedna piosenka z soundtracku do filmu o tym samym tytule. No cóż, cover i tyle.

Katy Perry - This Is How We Do
Ponoć nowy singiel Perry. Już widzę teledysk, ona na imprezie, najlepiej on the beach, z czerwonym kubeczkiem. Wolne tempo, przy tym ktoś da radę tańczyć?

Kasia Klich - W Tobie Tonę
Szkoda, że poszła w jakiś synthrock. :( Tak lubiłam ją za starych czasów, wtedy miała niepowtarzalne brzmienie. Teraz się zlewa. Tekst ma potencjał, ale podkład - masakra.

Mela Koteluk - Fastrygi
Może lepiej nic nie napiszę, bo zdenerwuję tylko siebie i jej fanów. Po prostu nie lubię tego wokalu.

Mary J. Blige - Suitcase (teledysk)
Komentowałam już tu.

Taio Cruz - Don't You Dare
O kurde, jaka zmiana, przejście do country? Chociaż potem i tak się rozkręca to ł-o-u-ł-o i umc umc.

Ania Rusowicz - To Nie Ja
big beat --> rock i retro zaśpiewy? Na pewno mało komercyjny kawałek, dla wielbicieli tego typu konfiguracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff