26 października 2014

News #88

Brak komentarzy:
 

Nowości od Eda Sheerana, Daft Punk & Pharrella Williamsa, Jessie J, Mrozu, George'a Ezry, Nicka Jonasa, Ne-Yo, Meli Koteluk, AC/DC, Jasona Mraza, Meghan Trainor, Kendricka Lamara.



Ed Sheeran - Thinking Out Loud (teledysk)
Komentowałam już tu.


Daft Punk & Pharrell Williams - Gust of Wind (teledysk)
Kawałek typowo pharrellowy, ale mnie to połączenie z Daft Punk nie bierze. Podkład dziwnie przypomina jeden z poprzednich singli Marilyn Monroe.


Mrozu - Poza Logiką
Mam wrażenie, że ten song to zlepek amerykańskich hitów. Podobieństwa sampli? Nie sądzę.


George Ezra - Listen To The Man
Nadal jestem nieco zafascynowana tym wokalem, a co do kawałka, to bez szału.


Nick Jonas ft. Angel Haze - Numb
Lubię takie grube niskobeatowe hip-hopowe podkłady, ale przy refrenie robi się tandetnie. Mieszane odczucia.


Ne-Yo ft. Juicy J - She Knows
Klip z rurami nie przypadł mi do gustu. Już nie dyskutując o szowinizmie, to ten motyw widzieliśmy to już miliony razy.


Mela Koteluk - Na Wróble
Wysłuchałam bez większych irytacji, a to już postęp.

Jessie J ft. 2 Chainz - Burnin' Up (teledysk)
Podoba mi się w zasadzie tylko refren... Komentowałam już tu.


AC/DC - Play Ball
Nadchodzi nowy album AC/DC. Od razu się czuje lata 70.


Jason Mraz - Long Drive
Ładnie i klimatycznie, jak przystało na Jasona Mraza.

Kendrick Lamar - I
No, no, szacuneczek. Przypomina mi się atmosferka koncertowa. Kciuk w górę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff