7 listopada 2014

News #89

Brak komentarzy:
 

Nowości od Meghan Trainor, Calvina Harrisa, Czesława Mozila, Jamesa Blunta, Fall Out Boy, Chrisa Browna, Gwen Stefani, Blue Cafe, Ariany Grande & The Weeknd, Pitbulla, Izy Lach.




Meghan Trainor - Lips Are Movin
Podoba mi się strona, w którą podąża osoba Trainor. Jej zdecydowanym atutem jest styl muzyczny odróżniający ją od innych gwiazdek. Choć kawałek może wydawać się przesłodzony, to podoba mi się saksofonowy czy tubowy bas, melorecytacje i chórki, słychać nawet organowe piano.


Calvin Harris - Slow Acid
Przeraża i nie intryguje. Nawet słuchawki nie pomogły.


Czesław Śpiewa - Nienawidzę Cię Polsko
Trochę gorzkich słów, ale to one przynoszą chwilę zastanowienia. To jedna z funkcji artysty.


James Blunt - When I Find Love Again (teledysk)
Tzw. hicik radiowy. Jednak jak dla mnie nic nie wprowadza.

Fall Out Boy - Immortals
Utwór przeznaczony do filmu animowanego Disneya "Big Hero 6". No cóż, na temat jest.


Chris Brown ft. will.i.am - One Of Those Nights

Moja siostra powiedziałaby tylko jedno: "sieka". No i w tym przypadku się akurat zgadzam.



Gwen Stefani - Baby Don't Lie
Niestety nie przemawia to do mnie. Kawałek nie do zapamiętania.


Blue Cafe - Zapamiętaj
Początkowo myślałam, że ten singiel to żart. To jednak wszystko na serio, co nieco zmienia postać rzeczy. Nawet te dzieci w refrenie w niczym nie pomogły, a jak dla mnie zaszkodziły.


Ariana Grande & The Weeknd - Love Me Harder
Gdyby nie The Weeknd można by zasnąć z nudów.


Pitbull - Celebrate
Song do Pingwinów z Madagaskaru. Mnie rozwesela już sam widok tych postaci, a kawałek jest dość pozytywny.


Iza Lach - Send In The Clowns
Nie znam się dobrze na elektronice, ale myślę, że jest to przyzwoita propozycja na niezłych samplach. Jednak kompozycja sprawia wrażenie monotonnej, a wokal jest przepuszczony przez autotune.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff