19 listopada 2014

News #91

Brak komentarzy:
 

Nowości od Calvina Harrisa & Big Seana, Justyny Steczkowskiej, Willow Smith, Mai Hyży, Ani Rusowicz, Luberta & Ewy Farnej, Akona, Ludacrisa & Miguela, Tabu, Train, Magic!, Keshy, Natalii Kukulskiej.


Calvin Harris ft. Big Sean - Open Wide
Szczerze, to marnie to brzmi, za ubogo. Brakuje mi jakiegoś mocnego beatu i zmiany rytmu.


Justyna Steczkowska - Kochankowie Syreny
Trzeba przyznać, że teledysk jej się udał, dość spektakularny jak na Polskę. Co nie zmienia faktu obecności nosowego wokalu i jak dla mnie zawsze dziwnego mistycznego tekstu. Zastanawiam się do jakiego odbiorcy to trafia. Klimat niby nowoczesny, nastrój 40+.


Willow Smith - Female Energy
Intryguje mnie wrażliwość tej dziewczyny. I jak bardzo zmieniła się stylistycznie od czasu "Whip my hair".


Maja Hyży - Kawa
Tekst po raz kolejny masakryczny. Może chce dziewczyna coś przekazać, ale nie potrafi tego wyrazić. Chociażby sylabotoniczność czy rytm, co w tekście piosenki jest coś istotne, leży. Z logiką podobnie.


Ania Rusowicz - Pieśń Wiktorii
Z płyty "Panny Wyklęte", na której znajduje się wiele znanych nazwisk. Jak ktoś lubi konteksty patriotyczne...


Lubert ft. Ewa Farna - W Silnych Ramionach
Początek zapowiadałby, że będzie znośnie, ale refren od czapy. Nie wiem czy to dobrze, że zwrotka chwyta bardziej niż refren...


Akon - Each His Own
No prosta ballandka, jakby z jakimś shitowym audiotunem.


Ludacris ft. Miguel - Good Lovin
 Nawet mi się podoba, chociaż do radia zbyt monotonne. Niby proste, ale wrażenie robią ciekawe wokale.


Tabu - Nie Potrzeba Nam Nic
Mądry tekst, w podkładzie słychać pracę zespołu. Odbiegają już trochę w roots i ragga.

Train - Cadillac, Cadillac (teledysk)
Komentowałam już tu.


Magic! - Let Your Hair Down
Pogodny, słoneczny kawałek, ale nie wczas. Zaraz usłyszymy w radiach szlagiery świąteczne. Jestem za, bo przenoszą trochę reggae do mainstreamu.


Kesha - Lover
Oj Kesha i te jej piosnki. Nuda. Chociaż w sumie, coś tam się dzieje z basami.


Natalia Kukulska - Pióropusz
Przyznam, że liczyłam na zupełnie inny teledysk, coś w stylu barwnego "Grown Woman" Beyonce. Te marionetki mnie przerażają, ale song mi się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff