23 listopada 2014

News #92

1 komentarz:
 

Nowości od Mrozu, Blue Cafe, Honoraty Skarbek, Ady Szulc, LemONa, Nickelback, Cheryl, Olly'ego Mursa,  KieszyMary J. BligeSeleny Gomez, Kasi Klich, Toma Odella.


Mrozu - Poza Logiką (teledysk)
Komentowałam już tu.


Honey - Naga

Przypadek podobieństwa do wanny Rihanny ze "Stay"? Nawet to nie pomogło tekstowi... Ołu ołu. W sumie po którymś przesłuchaniu, podkład jest całkiem dobry.


DJ Adamus & Ada Szulc - Uciekam w Ciebie
Podkład mi się spodobał, ale kiedy Szulc zaczęła śpiewać, całe wrażenie legło. Nie podobają mi się te dwugłosy - drażniące.


LemON - Jutro
Nie dość, że chłopak na głos (moim zdaniem jeden z lepszych w kraju), to jeszcze potrafi pisać. Ujmuje mnie jego wrażliwość i charyzma. Kawałek mam nadzieję, że brzmi nieco inaczej na płycie niż po radio edit. Chciałabym go usłyszeć w innym aranżu.


Blue Cafe - Zapamiętaj (teledysk)

Komentowałam już tu.


Nickelback - Get 'Em Up
Energetyczny stary rockman... przynajmniej tak brzmi xd


Cheryl - Stars
Takich kawałków jest już nieco ponad miliard... Serioo. Kojarzy mi się mnóstwo podobnych, choćby Nicole Scherzinger, J.Lo...


Olly Murs  - Tomorrow
Małe nawiązanie do LemONa? xd Tamto ruszało mnie bardziej.


Kiesza - Sounds of A Woman
Piękny wokal rozjechanej kozy...


Mary J. Blige - When You're Gone
Prosta ballada... według mnie w stylistyce pop-country.

Selena Gomez - The Heart Want What It Wants
Tak jakoś klimatycznie, dziwnie jak na Gomez. Specjalnie mi ten song w ucho nie wpada, ale brzmi przyzwoicie.


Kasia Klich - Tak Bym Chciała
Klich przypomina mi tu Anię Rusowicz. Co do utworu, to może na dzień przedszkolaka by się przydał.


Tom Odell - Real Love

Nastrojowo, falsetowo, uczuciowo. Bajkowo.

1 komentarz:

  1. Poza Logiką podoba mi się piosenka i teledysk, co do Jutro to uwielbiam wszystkie piosenki Lemona, mają świetne teksty. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff