24 stycznia 2015

News #103

Brak komentarzy:
 
Nowości od T-Paina, Tedego, Ne-Yo, Imagine Dragons, Robbiego Williamsa, The Dumplings, Jadena Smitha, Charli XCX & Rity Ory, Rasmentalismu, LemONa & Agnieszki Chylińskiej, Juanesa.


T-Pain - Say The Word (I'm Gone)
Liryczny wielogłos. Brakuje mi tego czegoś.


Tede - Pażałsta
O proszę, okazuje się, że oprócz nawiązania do klipu Blurred Lines, mamy tu tekst polityczny. Normalnie prawie jak u Maleńczuka. Szok, nie spodziewałabym się. I jeszcze słowiańska nuta pod koniec xd


Ne-Yo - Coming With You (teledysk)
Komentowałam już tu.


Robbie Williams - Love Is You 
Nie lubię takiego tempa, banalnej tematyki, tekstu, który nie rusza.


The Dumplings - Betonowy Las
Chwytliwe i ciekawe. Niestety przypomina mi to styl Koteluk i Kulki. No ale. Wytrzymuję.


Jaden Smith - Passionate
Momentami słyszę młodego Eminema. Może coś z niego wyrośnie.


Charli XCX ft. Rita Ora - Doing It
Moim zdaniem słabo im to wyszło. Nie bierze, nie wciąga, nie uzależnia, nie ma duszy.


Rasmentalism - Film O Nikim
Może być, ale temat z typu 'nie daj się' już mnie męczy. Jednak beat warty uwagi.


LemON & Agnieszka Chylińska - Against All Odds
No tak, zlecienie rmf fm, oczywiście hit 80. - nie mogło być inaczej. Nie przepadam za kawałkiem, więc cover (w dodatku bez zmian w aranżu) nic nie zmienił.


Imagine Dragons - Gold (teledysk)
Coraz ciekawszy zespół. Podwyższam. Komentowałam już tu.


Ne-Yo - One More
Taki smutny nastrój... nie wiem czy kawałek dobry na singiel. 

Juanes - Juntos (Together)
Miałam nosa co do Juanesa już w podstawówce. Moja pierwsza płyta, to właśnie Mi Sangre. Ten głos będę chyba pamiętać zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff