15 stycznia 2015

News #102

1 komentarz:
 
Nowości od Katarzyny Nosowskiej, Wiza Khalify, Childisha Gambino, Willow Smith, Kelly Clarkson, Czesława Mozila, Ciary, Ricky'ego Martina, Tabb & Sound'n'Grace, Maroon 5, Johna Legenda, Libera & Natalii Szroeder, Ostrego.


Katarzyna Nosowska - Sypnij Ziarnem Szczerych Słów


Trochę ciężka melodia, ale zachęca mnie do obejrzenia filmu. Klimat utworu pasuje do kadrów i zaciekawia. Do tego świetny tekst.

Wiz Khalifa - Refresh / Say No More


Nie wiem czemu, ale brzmi świeżo i wpada w ucho. No i w sumie to dość nietradycyjny hip-hop, a ja lubię eksperymenty.

Childish Gambino - Sober
Nie wiem czemu, ale przyjemnie się słucha, lekko słyszę Pharrella. Interesujący bridge.


Willow Smith - Heart
Dobrze, że Smith się nie komercjalizuje, to ją wyróżnia. Dobry beat. Brakuje trochę uporządkowania i dopracowania wokalu.


Kelly Clarkson - Heartbeat Song
A tu miałki pop, który ciężko mi znieść.


Czesław Śpiewa - Dom Na Budowie
Nie skomentuję, po prostu lubię ten charakterystyczny wokal, cięty język, umiejętność pisania mądrych tekstów, niebanalne podkłady.


Ciara - I Bet
Czego brakuje? Indywidualizmu, akcentu do zapamiętania. Chociaż można uznać, że jest po prostu subtelnie i delikatnie. Ale.


Ricky Martin - Disparo Al Corazon
Za prosto. Daleko mu do polotu Juanesa ;p


Tabb ft. Sound'n'Grace - Dach
Lubię Sound'n'Grace, ale nie pasują mi do popu i tego słabego tekstu.


Maroon 5 - Sugar (teledysk)
Komentowałam już tu.


John Legend ft. Common - Glory (teledysk)
Kandydat do Oskara. Komentowałam już tu.


Liber & Natalia Szroeder - Porównania
Dziewczyna ma głos, ale repertuar nie ten. Wypromowała się, więc oby zaczęła robić coś swojego.


O.S.T.R. ft. Sacha Vee - Ja, Ty, My, Wy, Oni
Ostry z nowym producentem, nową płytą. Mam nadzieję, że ten kawałek to dopiero preludium.

1 komentarz:

  1. Tabb świetny utwór!
    u mnie pojawiło się nowe notowanie polecam // hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff