11 lutego 2015

News #105

Brak komentarzy:
 
Nowości od Elli Eyre, Kanye Westa, Big Seana, Redfoo, Andrzeja Piasecznego, Rafała Brzozowskiego, Selah Sue, Iggy Azaeli & Jennifer Hudson, Mariny & The Diamond, Rihanny & Kanye Westa & Paula McCartneya, Chrisa Browna & Tygi,  Mary J. Blige.

Ella Eyre - We Don't Have To Take Our Clothes Off
Podoba mi się prostota tego kawałka, szczery wokal, lekko wpadający w Adele.


Kanye West - Only One
Słodko i rodzinnie. Tylko Kim brakuje :) Nie no, ale całkiem ładnie wyszło.


Big Sean ft. Kanye West & Drake - Blessings
Nudnawo, łysy beat. Z mroczną nutą.


Redfoo - Juicy Wiggle
Dance like fish xd


Andrzej Piaseczny - Kalejdoskop Szczęścia
omg, masakra. Podkład totalna nuda, tekst gorszy niż disco polo.


Rafał Brzozowski - Kto

Kolejny. Almaro na koniu. On the beach.


Selah Sue - Alone
Ciekawy wokal i funkująca kompozycja z dobrym basem.


Iggy Azalea ft. Jennifer Hudson - Trouble
Podoba mi się soulowo-gospelowa Hudson, ale w sumie cały kawałek jest dość spoko. Można by dodać lepszy bas i więcej dętych.


Marina & The Diamonds - I'm A Ruin (teledysk)
Katy B już nawet zaczęłam rozumieć (artystycznie), ale tego osobnika nie mogę przetrawić.

Rihanna & Kanye West & Paul McCartney - FourFiveSeconds (teledysk)
Komentowałam już tu.

Chris Brown ft. Tyga - Ayo
Teledysk nie mógł być bardziej klasyczny - laski, basen, kasa, samochody, łańcuchy, te sprawy.

Mary J. Blige - Doubt
Średnio udany kawałek jak dla mnie, nie ogarniam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff