25 lutego 2015

News #107

1 komentarz:
 
Nowości od Cody'ego Simpson, Enej, Olly'ego Mursa, Margaret, Calvina Harrisa, Jessie Ware, Eda Sheerana, Avril Lavigne, Florence & The Machine, Taylor Swift, Treya Songza, Roberta M, O.S.T.R.

Cody Simpson - Flower
Czuję tu lekkość i australijskie słońce, klimat wysp. Odprężający kawałek wpadający w reggae.


Enej - Nie Chcę Spać
Niby wszystko okej, bałkańska nuta, ale tekst do mnie w ogóle nie przemawia.


Olly Murs - Seasons
Dawno nie słyszałam czegoś tak nudnego.


Margaret - Heartbeat
Światowo, ale Polska nie jest jeszcze na tym etapie, żeby to przyjąć.


Calvin Harris ft. Haim - Pray To God
No nie wiem, może dla fanów HAIM to jest świetnie. Jeśli chodzi o moje wrażenia, to ten utwór nie robi na mnie żadnego.


Jessie Ware - Champagne Kisses
Rzadko mnie coś zaskakuje. I tym razem jest podobnie.


Ed Sheeran & Rudimental - Bloodstream
Polecam zapoznać się z aranżem tego kawałka z Brit Awards (tu). W oryginale wypada jakoś ponuro.


Avril Lavigne - Give You What You Like
Z tym teledyskiem zabrzmiało całkiem fajnie.


Florence & The Machine - What Kind Of Man
Nie jestem sympatykiem rocka, ale jak coś jest fajne, to jest.

Taylor Swift - Style
Dupy nie urywa. I nie zmienia wszechświata.


Trey Songz - Slow Motion
No takie czyste r&b. Teledysk tematycznie do odkrywczych nie należy.


Robert M - Want It Tonight
Chyba nie mnie wypowiadać się o elektronice. Może powiem tylko, że do tańca nie porywa.


O.S.T.R. - Hybryd
Ostry podsumował swoje życie, bo w końcu o życiu jest jego nowa płyta. 

1 komentarz:

  1. Najlepsze z tego zestawu to Calvin i Florence. Na trzecim msc umieścił bym Taylor :o Trochę zawiodła Jesse, jakiś bezwymiarowy ten utwór dla mnie

    U nas na http://lechartz.blogspot.com/ vote chart, zapraszam do głosowania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff