7 marca 2015

News #108

1 komentarz:
 
Nowości od Tabb & Sound'n'Grace, Fall Out Boy, GrubSona, Ty Dolla $ign & Charli XCX & Tinashe, Kelly Clarkson, Zedda & Seleny Gomez, U2, Video, Palomy Faith, Big Seana, Nicka Jonasa, Kanye Westa.


Tabb & Sound'n'Grace - Dach (teledysk)
Komentowałam już tu.


GrubSon ft. Jarecki - Sanepid
Nie do końca ogarniam sens tego tekstu. No jak na singiel, to kawałek za chaotyczny.


Fall Out Boy - Irresistible (teledysk)
Komentowałam już tu.


Ty Dolla $ign ft. Charli XCX & Tinashe - Drop That Kitty
Jak dla mnie najlepiej tu wypada Tinashe. No taki bez szału utwór, dość przewidywalny.


Kelly Clarkson - Piece By Piece
Nudny kawałek, patosu dodaje jedynie bęben, od razu robi się filmowo.


Zedd ft. Selena Gomez - I Want You To Know
Electro w czystej postaci. Nie zaskakuje niczym.


U2 - Every Breaking Wave
Nie mnie się wypowiadać o bądź co bądź legendzie. Po prostu gatunkowo mnie to nie pociąga.


Video - Wszystko Jedno

Sama się sobie dziwie, ale jak na polski kawałek, to nawet da się go słuchać. Fajny refren.



Paloma Faith - Beauty Remains
Zawsze jak patrzę na tą wokalistkę, wydaje mi się, że ma coś z głową. Ten błędny wzrok xd

Big Sean - Dark Sky
Nuta rozkręca się po 2 minucie, a całość ma 3. Hmmm. Tak.


Nick Jonas - Only One (cover)
Jakoś spodobał mi się ten cover Kanye Westa. Bije takie ciepło z tej wersji...
Oryginał tu.


Kanye West - All Day


West ma jednak talent do muzyki. Co kawałek, to udany.

1 komentarz:

  1. Z zestawu U2, potem długo, długo nic. I Paloma jakaś wybrakowana,słabo jednym słowem.

    Zapraszam do głosowania na https://www.youtube.com/watch?v=TJgvGeW8yfg :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff