22 maja 2015

News #117

Brak komentarzy:
 
Nowości od Taio Cruza, Alexandry Burke, Mariah Carey, Archeo Sisters, Ciary, Jessie J, Jasona Derulo, Sarsy Markiewicz, Willow Smith, Leny oraz Britney Spears & Iggy Azalea.


Taio Cruz - Do What You Like
Wyczuwam lekkie funkowanie, inspiracje disco i pyszne r&b.


Alexandra Burke - Renegade
Ciężkawy kawałek. Wokalu też za bardzo nie pokazuje. Ale dobry hook.


Mariah Carey - Infinity
Nie podoba mi się darcie refrenu. Męczące.


Archeo - Burning Down The House
To jedynie cover.. Nie lubię 80's. Ehh, chyba nie doczekam się powrotu.


Ciara - Dance Like We're Making Love
Ciara jest niezwykle delikatna stylistycznie. Brak mi tu zadziorności i odkrywczości.


Jessie J - Flashlight
Na Eurowizję! xd


Jason Derulo - Cheyenne
E tam, nudno. To nie jest jasonowate.


Sarsa Markiewicz - Naucz mnie
Spodziewałam się po niej czegoś lepszego, tekstowo, wokalowo i muzycznie. Nijakie.


Willow Smith - F Q-C #7
Ale głos ma dziewczyna. Niech się rozwija... Ciekawa jestem czy jest autorką tekstu i muzyki.


Ciara ft. Pitbull & Missy Elliott - That's How I'm Feelin'
Tu w stronę klubowo-hiphopową. Dynamiczne i ciekawy featuring.

Lena - Traffic Lights
Brzmi jak każdy kawałek w radiu, ale pewnie dobrze się przyjmie.

Britney Spears & Iggy Azalea - Pretty Girls
Dawno nie widziałam czegoś równie plastikowego i dennego. Taniec Britney - "totally" żenada.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff