6 lipca 2015

News #123

Brak komentarzy:
 
Nowości od Wiza Khalify, Mai Hyży, Jennifer Hudson, Rudimental, Treya Songza, Imagine Dragons, Julii Pietruchy, Miley Cyrus, T-Paina, Ushera, Alexandry Stan & Inny, Mariny & The Diamonds, Pitbulla.

Wiz Khalifa - Lit
Kawałek jak ich wiele.

Maja Hyży - Będę Kochać
No tekst mnie dobija... Może jakby sama wokalistka spróbowała coś napisać..

Jennifer Hudson - I Still Love You
Nie podoba mi się pogłos i dużo wokaliz niepasujących do klubowego brzmienia.

Rudimental - Never Let You Go
Brak mocnego wokalu i w sumie pomysłu na utwór.

Trey Songz - The Only One
Dopracowałabym, bo nic tego kawałka nie wyróżnia.

Imagine Dragons - Shots (teledysk)
Komentowałam już TU

Julia Pietrucha - Midsummer Day's Dream
Posłuchałam kilku jej piosenek i trochę jestem w szoku, bo nie znoszę jej jako aktorki i osobowościowo mnie denerwuje. A dobrze wpisuje się w klimat ukulele i bardzo zmienia się jej głos podczas śpiewania.

Miley Cyrus - Nightmare
No typowy popik, więc nie wzrusza mnie to specjalnie. Co by nie mówić o Cyrus, to wokal dziewczyna ma, a marnuje go na takie pioseneczki bez nastroju.

T-Pain ft. Juicy J - Make That Shit Work
Całkiem, całkiem. Jakby pod dancehall.

Wale ft. Usher - The Matrimony
Usher to klasyka.. :> Mógłby zainteresować się soulem, to by było coś.

Alexandra Stan & Inna - We Wanna
Lepiej jakby śpiewała tylko INNA, no ale... no i refren mógłby być żywszy, do tańca.

Marina & The Diamonds - Blue
Omg, jaki akcent... jakby niemiecki xd

Pitbull ft. Mohombi & Wisin - Baddest Girl In Town
Lubię latynoskie rytmy... ale nie powala mnie ten kawałek. Chociaż tańczyłoby się zapewne przyjemnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff