28 lipca 2015

News #128

Brak komentarzy:
 
Nowości od Robina Thickiego, Kendricka Lamara, Rihanny, Eminema, Natalii Przybysz, Kwabsa, Kendji Giraca, Jordin Sparks, Tubasa Składowskiego, Hey, Haliny Mlynkovej, Kasi Popowskiej, Madonny.

Robin Thicke - Morning Sun
Chociaż nadal czuję antypatię do jego wizerunku, to piosenki miło się słucha.

Kendrick Lamar - Alright (teledysk)
Fajne wykorzystanie sampli, zawsze to coś innego.

Rihanna - Bitch Better Have My Money (teledysk)
Teledysk bardzo mnie zszokował, tyle przemocy... a zakładam, że oglądają go nie tylko pełnoletni. Fuj. Komentowałam już TU

Eminem ft. Gwen Stefani - Kings Never Die
Według mnie bardzo nudny kawałek...

Natalia Przybysz - Nie Będę Twoją Laleczką
Podoba mi się tekst, jak to mówią jest o czymś. Jednak będę powtarzać, że tęskno mi za soulem.

Kwabs - Fight For Love (teledysk)
Komentowałam już TU

Kendji Girac - Cool
Mam słabość do stylu Giraca i nadal trudno mi uwierzyć, że jest w moim wieku.. 19 lat.
Tłumaczenie możecie zobaczyć TU

Jordin Sparks - Right Here, Right Now
Za delikatny wokal to takich basów, coś tu się nie zgrywa.

Tubas Składowski - Bez Konserwantów (teledysk)
Komentowałam już TU

Hey - Chiński Urzędnik Państwowy
Zbyt mi to przypomina Koteluk.

Halina Mlynkova - Zabiorę Cię
Już nie mówiąc o tym, że teledysk jest od czapy, ale banalność tej piosenki mnie przeraża...

Kasia Popowska - Happy Days
Wersja na rynek zagraniczny. Tylko nie jestem pewna czy brak sukcesu nie jest spowodowany tym nieudolnym tłumaczeniem.

Madonna - Bitch I'm Madonna (remix)
Remix chyba nawet lepszy niż oryginał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff