3 sierpnia 2015

News #129

Brak komentarzy:
 
 
Nowości od U2, Ciary, Treya Songza, Skubasa, Lany Del Rey, Inny, Justyny Steczkowskiej, Seana Kingstona, Lion Babe, Jidenny, Leony Lewis, Calvina Harrisa, Ani Wyszkoni

U2 - Song For Someone
Mi się nudzi ten utwór... schematyczny, nie porywa.

Trey Songz - About You
Kawałek nie do zapamiętania, taki zapychacz na płytę.


Skubas - Kosmos
Nie jestem oswojona z muzyką alternatywną, ale po wsłuchaniu się przekonuję.


Lana Del Rey - Honeymoon
Do tej melancholii trzeba się po prostu przyzwyczaić. Refren ładny.


INNA ft. Eric Turner - Bop Bop
Inna zawsze produkuje dobry dance. Kto by pomyślał, że ma 29 lat i na imię Elena?

Justyna Steczkowska & Boban Marković - Kto Wciska Mi Kit
Czyżby mała inspiracja Kayah i Bregovicem? Bądź co bądź wolę to niż autorską twórczość Steczkowskiej.


Sean Kingston - Speaking Tongues
No nie jest źle, ale od Kingstona wymagałabym czegoś lepszego, żeby było czuć wyspy.


Lion Babe - Impossible
Jest wrażenie chaotyczności i jakby to był remix.


Jidenna ft. Kendrick Lamar - Classic Man
Przyjemny beat, ale powtarzalny.


Leona Lewis - Thunder
Te wysokie partie kojarzą mi się z Kieszą, a to nie jest dobre skojarzenie.


Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love
Nawiązanie do jednej z moich ulubieńszych piosenek Bee Gees. I wolę oryginał.

Ciara - Dance Like We're Making Love (teledysk)
Teledysk bardzo dobry, wręcz piosenka znika na dalszy plan. Aż ciar dostałam...

Ania Wyszkoni - Dzięki Za Dźwięki (teledysk)
Komentowałam już TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff