17 sierpnia 2015

News #131

Brak komentarzy:
 
Nowości od Tygi, Miuosha & Jimka, The Weeknd, De Mono, Alicii Keys, One Direction, Jadena Smitha, Video, Redfoo & Steviego Wondera, Kendricka Lamara, Michała Sobierajskiego, Davida Guetty, Izy Lach.

Tyga - Master Suite
No odkrywczy to chłopak nie jest, ani w teledysku, ani w muzyce.


Miuosh & Jimek - Dowód
Umiarkowany kawałek, chociaż muzyka Jimka jak zwykle świetna.


The Weeknd - Can't Feel My Face (teledysk)
Komentowałam już TU


De Mono - Mija Mnie Czas
Kawałek brzmi jak niedokończony.

Alicia Keys - 28 Thousand Days
Takie do pokiwania i nic więcej. Bez szału.

One Direction - Drug Me Down
Moim zdaniem utwór ma potencjał radiowy. No i mamy One Direction bez piątego wokalisty.


Jaden Smith - Scarface
Niepokojący beat. Nowe pokolenie Smithów zawładnie muzyką?


Video - Ktoś Nowy
Niestety mam wrażenie, że piosenka jest bardzo podobna po poprzedniego singla. Ale teksty są fajne.


Redfoo ft. Stevie Wonder - Where The Sun Goes
Redfoo opuścił na chwilę swoje electro i przeniósł się do disco-funku. Nie klei mi się ten duet.


Kendrick Lamar - For Free?
Jazz w tle bardzo fajny, ale ten tekst... Nie jestem przekonana.


Michał Sobierajski - Śniłem
Cieszę się, że Sobierajski pozostał przy swoim stylu i nie poszedł w komercję. Tylko, że się pewnie nie przebije...


David Guetta & Showtek ft. Magic! - Sun Goes Down
Słońce to ostatnio temat na czasie. Schemat za schematem i kolejna szmira.


Iza Lach - Oh Boy
Podoba mi się pomysł z odkurzaczem na początku :) Co do utworu, to nie byłabym w stanie na co dzień słuchać alternatywy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff