20 sierpnia 2015

News #132

Brak komentarzy:
 
Nowości od FKA twigs, Macklemore'a & R.Lewisa, Kwabsa, Rity Ory & Chrisa Browna, Calvina Harrisa, Afrojacka, Robina Thickie & Nicki Minaj, Lany Del Rey, Marii Niklińskiej, Sound'n'Grace, Ewy Farnej, Fifth Harmony, Dawida Kwiatkowskiego.


Fifth Harmony - I'm In Love With A Monster
Piosenka do bajki, toteż tematycznie związana. Podobają mi się basy.


Dawid Kwiatkowski - Afraid
Tarzanie się w piaseczku to nie jest to.. i ten tekst pseudo-angielski..


FKA twigs - Figure 8 
Dla mnie osoba tej wokalistki jest nieco nawiedzona. To, że coś jest dziwne, to nie znaczy artystyczne. Słuchanie tego męczy mózg.

Macklemore & Ryan Lewis ft. Ed Sheeran - Growing Up
Przemyślenia młodego rodzica. Poczytajcie sobie tłumaczenie TU


Ewa Farna - Rutyna (teledysk)
Komentowałam już TU


Tabb & Sound'n'Grace - Na Pewno
Ta piosenka ostatnio chodziła mi po głowie przez dwa dni. Jak zaraza. No ale nie jest taka zła...


Kwabs - Forgiven
Wersja akustyczna jest lepsza, Kwabs bardzo się wczuwa w tekst.

Rita Ora ft. Chris Brown - Body On Me
Jak na taki duet spodziewałam się czegoś ciekawszego. I jeszcze te czerwone kozaczki..

Maria Niklińska - Jeśli Tylko Chcesz
A może ty dziewczyno jednak nie powinnaś śpiewać?

Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love (teledysk)
Modelka w teledysku podnosi oglądalność... Komentowałam już TU

Afrojack ft. Mike Taylor - SummerThing (teledysk)
Już mam dość oglądania tych lasek w teledyskach. Rzygam.

Robin Thicke ft. Nicki Minaj - Back Together
Thicke wraca na salony. I może szkoda, gdyby go nie było.

Lana Del Rey - High By The Beach
Ciekawe połączenie retro z mocnym beatem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff