Litera "F". W tym wydaniu chciałabym Wam przypomnieć o tym zespole. Ich utwór dwa lata temu (!szybko ten czas leci!) podbił listy przebojów, a nawet został wyemitowany podczas przerwy w transmisji Super Bowl.
Niekiedy żeby coś stworzyć trzeba coś zniszczyć, a w tym wypadku rozwiązać poprzedni band. Wszystko zaczęło się w USA, w 2008 r. kiedy to The Format zakończyło swoją działalność, a Nate Ruess nie chciał kończyć, tylko tworzyć. Zaangażował się więc w projekt wraz z Andrew Dostem i Jackiem Antonoffem. Nie minął tydzień, a panowie rozpoczęli pracę w New Jersey. Wzięli los we własne ręce i zaproponowali Stevenowi McDolandowi, by wypuścił na rynek ich debiutancki krążek. Pierwszą trasę rozpoczęli w listopadzie 2008 r. Ich album wyszedł w 2009 r. - Aim and Ingite. Kolejne utwory i kolejne odsłony na jakże nam znanym YouTube. Ich wizytówka, piosenka We Are Young trafiła do popularnego serialu Glee, reklamy Chevroleta czy wyżej wspomnianego spotu w przerwie Super Bowl. Ich album Some Nights wyszedł w 2012 r. Zespołu nie da się przypiąć do jednej etykietki, bo mają swój własny styl - indie pop "przybrudzony" rockiem, soulem, r&b, jazzem, a nawet hip-hopem. Ich różnorodność i twórczość doceniono. Panowie zdobyli dwie statuetki Grammy 2013 w kategoriach: Piosenka Roku i Najlepszy Nowy Artysta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz