9 lutego 2014

News #40

Brak komentarzy:
 

Nowości od Braci, Kylie Minogue, Jasona Derulo, Lily Allen, Afrojacka, Skylar Grey, Georga Michaela, Michaela Buble, Filipa Mettlera, Marka Jackowskiego & Ani Wyszkoni, Varius Manx, U2.

Bracia - Po Drugiej Stronie Chmur (teledysk)

Komentowałam już tu.


Afrojack ft. Stephen Wrabel - Ten Feet Tall
W ogóle mnie to nie bierze, taki song-zapychacz na płytę. Męczący.


Skylar Grey - Coming Home Pt. II
Liryczna Skylar w przeróbce duetu z Diddym, kolejna piosenka do szufladki 'amerykański patriotyzm'. Niemniej jednak jest to ładny utwór.


Kylie Minogue  - Into the Blue (teledysk)
Teledysk rzecz jasna o niczym. Komentowałam już tu.

George Michael - Let Her Down Easy
Intro ciekawe, potem jakoś tak jednostajnie. Nie ściągnęłabym na mp3.

Michael Buble - To Love Somebody
Podoba mi się ta wersja, aż chce się wtórować. Wokal Buble sprawia, że wszystko brzmi rasowo.


Filip Mettler - Wiary Ślad
Chyba wolałabym w ogóle nie śpiewać niż śpiewać coś takiego. Tekst na poziomie przedszkolaka.


Marek Jackowski & Ania Wyszkoni - Odnajdziemy Się

To przygnębiające, że nie ma już z nami takiego talentu... Nie jest to może kategoria hitu, ale nie o to tu chodziło.


Varius Manx - Wierzę W Miłość

Wierzę w myylość. Normalnie czad - tzw. radiówka, na Zetce będzie lecieć.


Jason Derulo - Stupid Love (teledysk)
Komentowałam już tu.


U2 - Invisible
Singiel nagrany na rzecz fundacji walczącej z AIDS. Miły gest, a piosenka na przyzwoitym poziomie.


Lily Allen - Air Balloon (teledysk)
Podwyższam ocenę za teledysk - jest taki wyluzowany. Gdyby Allen zeszła też na niższe tony, poprawiłoby to odbiór i zlikwidowałoby wrażenie infantylności. Tylko o co chodzi z tym krzyżem na końcu? Komentowałam już tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff