19 marca 2014

News #49

Brak komentarzy:
 

Nowości od Calvina Harrisa, DJ Adamusa, Jennifer Lopez, Juicy J & Chrisa Browna & Wiza Khalify, Prince'a, Tedego, Lady Gagi, Cher Lloyd, Davida Guetty, Video.


Calvin Harris - Summer
Typowa elektronika, wszystkie elementy zachowane, a moje bębenki to stresuje.


DJ Adamus - Drillhouse
Kicu kicu. Fajne, clubowe.


Jennifer Lopez - I Luh Ya Papi (teledysk)
Podoba mi się ta zamiana ról w teledysku. W końcu facetów potraktowano przedmiotowo. Komentowałam już tu.


Juicy J ft. Chris Brown, Wiz Khalifa - Talkin' Bout
Tylko nigga i nigga. Kompleksy, paradoksalnie rasizm czarnoskórych, ksenofobia. A kawałek nudny, po prostu, nie zależnie jaka skóra i kości, w nim śpiewają.



Prince ft. Zooey Deschanel - FallinLove2Night
Tak właśnie mi się kojarzy w barwach jak obrazek w tle. Jakieś takie stare disco. Nie bawi mnie.


Tede - #john_rambo
Normalnie jak Beyonce, do każdego kawałka teledysk. Jednak zamiast wydawać tego jak nasrał, powinien dopracować teksty, nie mówiąc już, że beat też nie powala.


Lady Gaga - Brooklyn Nights
<kiwa przecząco głową> Kolejna sieka... nudne, powolne, nic nie wprowadza itd.


Cher Lloyd - Sirens
No tak piosenkę dołączamy do miliona innych, podpisanych "nijakie".


David Guetta & Showtek - Bad
So good to be bad... pomysł jakiś był, ale wyszło jak zawsze.


Video - Dobrze, że jesteś
Przynajmniej odeszli od schematyczności teledysku. Odwraca może to na chwilę uwagę od samej piosenki, która jest słabawa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff