29 marca 2014

News #51

Brak komentarzy:
 

Nowości od Shakiry, Sama Smitha, Birdy, Chrisa Browna, Travie'ego McCoya, Miley Cyrus, Izy Lach, Bas Tajpana, Panasewicza, Libera & Mateusza Grędzińskiego.




Shakira - Empire (teledysk)
Komentowałam już tu.

Chris Brown ft. Lil Wayne, Tyga - Loyal
Komentowałam już tu.


Travie McCoy ft. Brendon Urie - Keep On Keeping On
Wolałam klimat reggae w Billionaire. Kawałek ma potencjał, ale może to ten featuring mi nie gra. Dopracowałabym refren, zmieniając go na bardziej soulowy z chórkami. No i wywalić tą girarę.


Miley Cyrus - 4x4
Kobydyk... Cyrus nie zapomniała o korzennym country. Nie powiem, żebym słuchała tego typu songów na co dzień, ale to kompo jest dość przystępne dla masowego odbiorcy


Iza Lach - Hello, I'm Ready

Tym kawałkiem pewnie nie podbije świata. Co do klipu to facet z wąsem jest dla mnie zbyt naturalistyczny. Jednak cenię działalność Lach, bo próbuje, współpracuje, tworzy za granicą.


Bas Tajpan - Hajs
Dobry, prawdziwy tekst. Ale bez fajerwerków. Nie lubię elementów rockowych w reggae.


Panasewicz - Między Nami Nie Ma Już

Teledysk realizowany w Stanach. Twórczość raczej nie dla mojego pokolenia, bo tematyka, doświadczenie autora nie nawiązuje zbytnio do życia 18-latki.



Liber & Mateusz Grędziński - Czarne Chmury
Grędziński studiuje ukrainistykę, stąd ta piosenka skierowana do naszych wschodnich sąsiadów. Kupy się ta piosenka nie trzyma, podkład jakiś popowo-wesoły (przynajmniej w zwrotkach), wokal marny, przekaz nikły. W każdym razie w takim wydaniu mnie to drażni.


Sam Smith - Stay With Me (teledysk)
Komentowałam już tu.


Birdy - Words As Weapons (teledysk)
Komentowałam już tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff