4 maja 2014

News #58

2 komentarze:
 

Nowości od Pharrella Williamsa, Jennifer Lopez, Coldplay, Krzysztofa Krawczyka & Ras Luty, Kombii, Macieja Maleńczuka, Naughty Boya, Eda Sheerana, Little Mix, Michaela Jacksona & Justina Timberlake'a.

Pharrell Williams - Smile
Opublikowano bonus track z albumu Pharrella. Czegoś mi w nim brakuje, jakiejś kropki nad i. Może chórki? Aa już wiem o co mi chodzi, u Williamsa zazwyczaj nie ma wyodrębnionego refrenu, zmiany melodii, rytmu, jeden motyw powtarza się przez cały utwór. I może tu leży problem?


Jennifer Lopez - First Love
J.Lo dlaczego mi to robisz? Po Same Girl myślałam, że wróciła Jenny from the block... a tu sieka.


Coldplay - A Sky Full Of Stars
Song powstał ponoć przy współpracy z Avicii. Coś Coldplay ostatnio eksperymentuje... Nie wiem co o tym myśleć, nie mam porównania, bo nie znam całej twórczości zespołu. Szczerze to ten podkład jest banalny i tandetny.


Krzysztof Krawczyk ft. Ras Luta - Pół Wieku Człowieku
No, połączenie wokalistów szokujące, very. Krawczyk chce być na czasie xd Jednak strój szeryfa nie z tej bajki mu nie pomaga. Refren nie jest dobry, ale sam zamysł prowokujący, a jak coś jest takie, to mi się podoba, chociaż przyznam, że pewnie na co dzień nie będę słuchać. Samego Lutę zdarza mi się włączać.


Kombii - Jak Pierwszy Raz

Nurtuje mnie jak ten zespół utrzymuje się na rynku? Jakiś fenomen, jakby to powiedział Wojewódzki. Wielu jeszcze rzeczy nie zrozumiem.



Maciej Maleńczuk - Tęczowa Swasta
Znowu coś, co zmusza do przemyśleń, bulwersuje, oburza, zaskakuje. No i dobrze, ale jeśli mam się czegoś czepić to można też zwrócić uwagę na muzykę, żeby nie był to tylko podkład do tekstu; po prostu żeby melodia wpadało w ucho. Maleńczuk określa swoją działalność jako "pokojowy art artystyczny", pewnie konserwatystów piosenka niezwykle obrazi, ale ten artysta przynajmniej pisze o CZYMŚ i w jakimś CELU, który na pewno nie ma być zły.


Naughty Boy ft. Romans - Home
O domu powstają zawsze takie piękne songi. Ahh. Zdolny Naughty. 


Ed Sheeran - One
Ed Sheeran zawsze tworzy taki klimat i nie potrzebuje do tego zespołu, mięśni, ładnie zaczesanej grzywki, układu choreograficznego... tylko głos. W Polsce chyba nie mamy takiego muzyka. Why?


Little Mix - Salute (teledysk)
Komentowałam już tu.


Michael Jackson ft. Justin Timberlake - Love Never Felt So Good
A na koniec Król i Książę Popu. Aj szkoda, że do takiego featuringu nie doszło jeszcze za życia MJ'a. Nie wiem czy to tekst czy wokal Jacksona, ale to zawsze rusza. Ciary.


2 komentarze:

  1. Gorąco zapraszam na najnowszą recenzję (Miley Cyrus - Adore You) na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielcy polskiej sceny atakują wiosnę, zobaczymy co z tego bedzie. :_)
    A nowy Coldplay już u mnie na liście: http://lechartz.blogspot.com/2014/05/adix-chart-33.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff