19 czerwca 2014

News #67

Brak komentarzy:
 

Nowości od  Linkin Park, Jennifer Hudson, Michelle Williams, Jamala, Iwony Węgrowskiej & Liroya, Maroon 5, Eda Sheerana, Jasona Mraza, The Pretty Reckless, Jessie Ware, Mary J. Blige.

Linkin Park - Until It's Gone (teledysk)
Komentowałam już tu.

Jamal - Upadłem W Poznaniu
Już wolałabym, żeby poszedł w stronę hip-hopu, jeśli chciał przejść w pesymizm i nostalgię. Nad tekstem Jamal trochę popracował, ale niestety, dla mnie to jest nudne. Psychodela.

Iwona Węgrowska ft. Liroy - Atak Serca
Co to za wypocina, chyba ona pisała ten tekst. Drze japkę i "życie bywa trudne". Nie wątpię, że po angielsku byłoby to znośniejsze, ale niestety nie tutaj.


Maroon 5 - Maps
Żadna refleksja mi się nie zrodziła podczas słuchania tego kawałka. Eh, to chyba o czymś świadczy. Ot, taki przeciętniaczek.


Ed Sheeran - Afire Love
Sheeran publikuje codziennie songi z nowej płyty. Nie ma co gadać, trzyma poziom.


Ed Sheeran - Bloodstream
Bardziej melancholijny kawałek, ale też przyjemny.

Jason Mraz - 3 Things
Aż za słodko mi się zrobiło. Wakacyjnie, słonecznie, biegnę po chmurce xd


Jennifer Hudson ft. Timbaland - Walk It Out (teledysk)
Komentowałam już tu.


The Pretty Reckless - Messed Up World
Zespół w tym roku niestety nie zagrał w Polsce, ale za to wypuścił singiel. Mocny wokal o popierniczonym świecie. Ładnie.


Jessie Ware - Tough Love
Co prawda nie mogę zrozumieć jej fenomenu, no ale... wydała coś nowego, to wstawiam. Ani do tańca, ani do różańca.


Mary J. Blige - A Night To Remember
Piosenka promująca film. Pozytywny utwór do pobujania, a do tego głos Mary...


Michelle Williams ft. Beyonce, Kelly Rowland - Say Yes (teledysk)


Komentowałam już tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff