30 maja 2014

News #62

1 komentarz:
 

Nowości od Nicki Minaj, will.i.am, LemONa, Jasona Derulo, Shakiry, Eda Sheerana, Edyty Górniak, Grzegorza Hyżego, Destiny's Child, Lany del Rey, Mariah Carey, Eweliny Lisowskiej.


Nicki Minaj - Pills N Potions
Prawie zasnęłam i zaczęłam dziwnie przyglądać się swoim stopom xd Sorki. Brak skupienia, a może Ty napiszesz jakiś komentarz? Tam na dole.


will.i.am ft. Cody Wise - It's My Birthday
Elementy hinduskie - lubię to. Muszę poczekać na lepszą jakościowo wersję. Zaciekawia.

LemON - Ake
Niestety powoli, po kawałku pożera ich brzmienie komercyjne, a tego bym nie chciała. Na początku programu byli autentyczni, emocjonalni, czyści stylistycznie. A teraz pojawia się łołooo, chwytliwy refren, banalne wstawki w tekście.


Jason Derulo ft. Snoop Dogg - Wiggle (teledysk)
Komentowałam już tu.


Shakira - La La La (Brazil 2014)
Komentowałam już tu. No i ten teledysk to ja rozumiem, jest o niebo lepszy od poprzedniego, ale niedoskonały - czarna sukienka i Brazylia? <wzdycha>


Ed Sheeran - Sing (teledysk)
Komentowałam już tu.

Edyta Górniak - Your High (teledysk)

Komentowałam już tu.



Michelle Williams ft. Beyonce, Kelly Rowland - Say Yes

Ach, to brzmienie... Przypomina się stare, dobre Destiny's Child. Podkład można by dopracować, ale wokale doskonałe. Widać tu wpływ gospelu, ale w nowoczesnym wydaniu. Mogę być tu nieobiektywna, bo uwielbiam chórki; od razu mam ciary.


Lana del Rey - Shades of Cool
Wiadomo jak jest z Laną, albo się uwielbia, albo się nudzi. Co do moich poglądów to jak zawsze ambiwalentne. Wokalistka znalazła jakąś niszę, czerpiąc ze starych nagrań, intonacji, zaśpiewów,  ale nie jestem pewna czy kawałki nie podchodzą pod plagiaty. A może niech nagra krążek z kołysankami?


Mariah Carey - Faded
Nie wiem co z nią jest, że nie może stworzyć hitu. Najgorsza jest przeciętność. Nic nowego nie pokazuje, linia wokalu nudna, podkład nie do zapamiętania.


Grzegorz Hyży & Tabb - Na Chwilę (teledysk)

Komentowałam już tu.



Ewelina Lisowska - We Mgle


No teledysk powyżej przeciętnej w aspekcie światowości. Ciekawa mieszanka stylów, bo słyszę tu i rock, i pop, i reggae. Gdyby zmniejszyć banalność tekstu i popowość melodii, to wyszłoby coś na poziomie.

1 komentarz:

  1. Bardzo profesjonalny blog , prowadzony prze niezwykle utalentowane , sympatyczne i zakręcone na punkcie muzyki dziewczyny :))) Na pewno nie jestem tu po raz ostatni . Genialnie przedstawione artykuły , ciekawe informacje dotyczące gwiazd , koncertów i tego co idzie w parze z muzyką . Serdeczne pozdrowienia dla kropelki hałasu i ciszy od wielbiciela , który dopiero nie tak dawno odkrył znaczenie waszych pseudonimów artystycznych :) :) :) Uwielbiam was i bardzoooo serdecznie gratuluje bloga :***********

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff