15 lipca 2014

News #72

Brak komentarzy:
 

Nowości od Jessie Ware, Paris Hilton, Ushera, Nicki Minaj, Szymona Wydry, Paula McCartneya, Johna Newmana, Partycji Markowskiej, Sabiny Jeszki.


Jessie Ware - Tough Love (teledysk)
Komentowałam już tu.


Paris Hilton - Come Alive
Już bardziej plastikowo się nie dało. Czy ktoś jeszcze wierzy, że Hilton potrafi śpiewać?


Usher ft. Nicki Minaj - She Came To Give It To You
Zaskoczył mnie, bo myślałam, że to kolejny nudnawy kawałek r&b. A tu ciekawe brzmienia, basowe, ale lekkie. Do tego kawałek wzbogacony rapem Minaj.


Szymon Wydra & Carpe Diem - Duch

Tak... typowy polski pop-rock. Bleeeh. Kompletnie bez polotu.



Paul McCartney - Early Days
Szczerze to wolałabym posłuchać bluesa albo jazzu tych czarnoskórych z teledysku, no ale skoro już mam ocenić cienki głosik McCartneya, hmm... song zaliczyłabym do szufladki "typowych ballad".


John Newman - All I Need Is You
Podejrzewam, że nie jestem fanką tej barwy głosu. Iii stylizowania Newmana na jakiegoś retro amanta. Gdyby więcej chórków, to może byłby jakiś czynnik, który na mnie działa.


Patrycja Markowska - Nim Się Zamienisz W Żart
Jak na Markowską, to nawet da się słuchać; ale mogłaby pójść bardziej w stronę alternatywną, pokazać coś nowego, świeżego.


Kolortone ft. Sabina Jeszka - You've Got It
Pomijając, że teledysk o lesbach (żeby nie było, że mam coś do LGBT, tolerancja rules). Wracając do kawałka, prosty, klubowy, Jeszka się rozwija.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff